ManheiM Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Hadde bare lyst til å lage en egen post der man kan skrive inn hvilke arcade spill på xbox live arcade man foretrekker ,og som man vil at andre skal få vite om. Jeg vil bare si at jeg foretrekker Texas Hold'em Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 De jeg spiller mest for tiden er: Alltid like populære, Geometry Wars Evolved. (Selv om jeg suger) Lumines Live! Small Arms Texas Hold'em, ble også tatt frem igjen etter laaaang pause her en kveld, fremdeles moro.. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Lumines og Bejeweled 2 er de jeg har brukt mest tid på. Avslappende spill. Geometry Wars 2 er nok det spillet som jeg mener er best, men det er dessverre altfor vanskelig til at jeg klarer å nyte det så mye som jeg burde.... Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Lumines Live! og Geometry Wars Evolved er vel de to spillene jeg spiller mer eller mindre regelmessig. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Geometry Wars, Doom og Hexic HD. Hexic HD er det perfekte søndagspillet...utrolig herlig musikk og avslappende gameplay:-) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Geometry Wars Evolved, Uno, Texas Hold'Em og Small Arms (:wub:) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 UNO er vel det eneste jeg har spilt litt, men Geometry Wars II er fantastisk bra. Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Luminess, like avhengende som tetris. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Pac-Man er også artig, selv om holdbarheten ikke er allverden. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Liker godt Zuma. Enkel, hjernedød underholdning Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Marble Blast Ultra Et av de simpleste spillene jeg vet om, foruten bondesjakk. Har knallbra grafikk, både teknisk sett og artistisk sett. Går an å bare rulle rundt, og prøve å slå tidene til folk over hele verden. Det er knalltøft å prøve å finne snarveier. Selv er jeg i skrivende stund nummer 154. Definitivt det beste spillete til Arcade, og et av de beste totalt, medregnet de i hylla. Geometry Wars: RE Ble hektet på geometry wars i desember 2003, husker jeg. Ble veldig overrasket da jeg trykket på "A" når jeg sto ved arkademaskinen! Ellers er UNO og hardwood spillene gode å ha når man kjeder seg. RoboBlitz kunne ha vært storfavoritten, siden jeg digger fysikk i spill, og dette bruker nesten(?) 100% fysikk i animasjoner og bevegelser. Det var desverre bulkete og tregt, så det falt ikke i smak. Endret 12. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er du interessert i achievments, er nok UNO det beste spillet. Du har jo også DOOM som er en klassiker Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det noen som spiller arcade spill lenger a ?? Har helt glemt hele greia jeg... Kanskje fordi det er så mye bra spill ute.... Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Marble Blast UltraEt av de simpleste spillene jeg vet om, foruten bondesjakk. Har knallbra grafikk, både teknisk sett og artistisk sett. Går an å bare rulle rundt, og prøve å slå tidene til folk over hele verden. Det er knalltøft å prøve å finne snarveier. Selv er jeg i skrivende stund nummer 154. Definitivt det beste spillete til Arcade, og et av de beste totalt, medregnet de i hylla. 7485201[/snapback] Helt enig. Syns at MBU er det klart beste XBLA-spillet til nå. Det er også veldig gøy i multiplayer over Xbox Live. Rulle rundt så fort du kan og samle "gems". Det er kaotisk, hektisk og veldig morsomt. Pluss at jeg føler at jeg er rimelig god da Liker også Texas Hold 'Em og Lumines Live. Det kom visst et nytt spill i dag, Assault Heroes. Har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har faktisk blitt avhengig av det vesle spillet zuma... Utroli arti spill.. Ivertfall for de som likte f eks gamle spill som arkanoid og slikt.. Zuma er artig! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skal vi se. Marble Blast Ultra, Small Arms, Doom, Texas Hold' Em... Også er jo Assault Heroes ganske kult da Gleder meg VELDIG til Sensible Soccer kommer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Geometry Wars, Wik, Hardwood Backgammon og Uno er vel de jeg hele tiden vender tilbake til. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det kom visst et nytt spill i dag, Assault Heroes. Har ikke prøvd det enda. 7494701[/snapback] Det var helt greit, så ikke bedre enn MBU. Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker Geometry Wars best, uten tvil. Syns det er helt herlig hvordan det spillet gir klassisk arcade-gameplay på en nestegenerasjonsverdig måte. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Marble Blast Ultra er konge ja, Cloning Clyde er kan være gøy i co-op Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå