Gå til innhold

Hvilke LIVE ARCADE spill foretrekker du?


ManheiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marble Blast Ultra

Et av de simpleste spillene jeg vet om, foruten bondesjakk. Har knallbra grafikk, både teknisk sett og artistisk sett. Går an å bare rulle rundt, og prøve å slå tidene til folk over hele verden. Det er knalltøft å prøve å finne snarveier. Selv er jeg i skrivende stund nummer 154. :thumbup: Definitivt det beste spillete til Arcade, og et av de beste totalt, medregnet de i hylla.

 

Geometry Wars: RE

Ble hektet på geometry wars i desember 2003, husker jeg. Ble veldig overrasket da jeg trykket på "A" når jeg sto ved arkademaskinen!

 

Ellers er UNO og hardwood spillene gode å ha når man kjeder seg.

RoboBlitz kunne ha vært storfavoritten, siden jeg digger fysikk i spill, og dette bruker nesten(?) 100% fysikk i animasjoner og bevegelser. Det var desverre bulkete og tregt, så det falt ikke i smak.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Marble Blast Ultra

Et av de simpleste spillene jeg vet om, foruten bondesjakk. Har knallbra grafikk, både teknisk sett og artistisk sett. Går an å bare rulle rundt, og prøve å slå tidene til folk over hele verden. Det er knalltøft å prøve å finne snarveier. Selv er jeg i skrivende stund nummer 154.  :thumbup:  Definitivt det beste spillete til Arcade, og et av de beste totalt, medregnet de i hylla.

7485201[/snapback]

 

Helt enig. Syns at MBU er det klart beste XBLA-spillet til nå. Det er også veldig gøy i multiplayer over Xbox Live. Rulle rundt så fort du kan og samle "gems". Det er kaotisk, hektisk og veldig morsomt. Pluss at jeg føler at jeg er rimelig god da :p

 

Liker også Texas Hold 'Em og Lumines Live.

 

Det kom visst et nytt spill i dag, Assault Heroes. Har ikke prøvd det enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...