Empire of the Sub Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvis du bytter inn en gammel konsoll, PS2 eller Xbox i tillegg til 4 spill, får du Xbox 360 Premium til kun 1599,-. I tillegg til det får du 100kr rabatt på en trådløs kontroller hvis du benytter deg av "byttet" og kjøper Xboxen. Jeg har faktisk en gammel PS2 og 3 spill liggende så jeg får komme meg ned og bytte inn asap Tenkte folk som føler at PS2 ligger og i tillegg har lyst på Xbox 360 kunne få vite om dette.. EbGames Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Man kan også fornye sitt internett abb. hos telenor med 12 mnder (hvis man ikke har igjen binding) og få den til rundt 1500 kr. tror jeg. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Så fint, hold slike dumme svar unna, kan tolke det som "Hei, jeg ser dette er en unødvendig feilpost, og jeg sier at det er veldig dumt, jeg er veldig dum selv, og prøver å få folk til å le ved å svare på en "morsom" måte" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Unnskyld meg? Hvorfor ble du så sur da? For ikke å ødelegge tråden din kan du godt svare meg på PM hva du mener med dette? Tror du missforsto posten min litt.. Jeg bare kom med en opplysning til, for de som kanskje ikke vil bytte inn sin playstation men vil ha xbox billig på en annen måte. Endret 11. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hadde dei berre hatt ein butikk i bergen. Xbox 360 Premium kostar 3000,- du kan bytte inn ein gammal PS2, få ein 360 Premium til 1599 og kjøpe ein ny PSTwo til tusenlappen og du er endå ikkje kome opp i det ein Premium kostar i butikken. Ser ikkje heilt poenget med dette tilbodet, kva får EBGames ut av det? Endret 11. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Så fint, hold slike dumme svar unna, kan tolke det som "Hei, jeg ser dette er en unødvendig feilpost, og jeg sier at det er veldig dumt, jeg er veldig dum selv, og prøver å få folk til å le ved å svare på en "morsom" måte" 7478441[/snapback] Slapp nå av da mann. espennyh kom bare med litt tilleggsinfo. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Misforståelse på gang tipper jeg. jhj trodde sikkert at espennyh mente at man kan fornye et dyrt telefonabonnement hos Telenor - og dermed trakk parallellen til x360 tilbudet på en negativ måte. espennyh mente vel at man faktisk kan fornye abonnementet hos Telenor og få nettopp en x360 billig... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Tja, ikke minst at telenor-abbonoment ikke har en dritt å gjøre på ett konsoll-forum..eller ? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Når man får en billig konsoll ved tegning av et slikt abonnement, har det vel absolutt noe å gjøre i konsoll-forumet. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tja, ikke minst at telenor-abbonoment ikke har en dritt å gjøre på ett konsoll-forum..eller ? 7479063[/snapback] Det tilbudet fra telenor har vel like mye å gjøre på et konsollforum som andre tilbud som involverer konsoller? (for eksempel det du skriver om) Forresten tar du en veldig negativ tone. Om det ikke er hensikten bør du revurdere ordvalgene dine. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor lenge vil dette tilbudet vare? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm. Jeg har oppdaget en stor feil med mine svar, nettopp at den var helt feil så jeg legger meg flat her. Jeg leste og svarte på jobben, og var veldig sliten. Nå er jeg hjemme og har lest gjennom posten engang til. Første gang jeg leste posten din espennyh trodde jeg du skrev "Du sparer 1500 kr på å kjøpe telenor abbonoment" akkurat som om det var en mobbing for at jeg "skrøyt" på meg å ha ps2 + 4 spill å levere. Må bare beklage fullt ut, men jeg legger meg flat og sier jeg har driti meg ut når jeg sa at slike dumme svar ikke hører til her; fordi det var nettopp jeg som svarte dumt pga jeg leste feil. Iceman22: Det varer ihvertfall til fredag, da skal jeg bytte og dem sa det var greit. Jeg spurte ikke hvor lang tid det varte etter det.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm, PS2 koster 1000? 4 spill kan man sikkert få for ett par hundre. Ikke verst for de som vil ha seg en 360, får den jo lett under butikk pris...eller er de kresen på spillene? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Dem er ikke kresne på spillene. Jeg var på jobb når jeg leste om det på internett, så jeg stakk innom EbGames på byporten i pausen for å høre litt. Du må ikke ha 4 spill, men tilbudet blir bedre når du har 4 spill. Jeg skal levere 3 ganske nye spill, Gran Turismo 4, Tekken 4 og Burnout 3. Og ett gammelt, Street Fighter 2 - The Anniversary Edition. Han sa det var mulig jeg ikke fikk noe for Street Fighter 2, men at 3 spill og PS2 var på rundt 1700 eller noe slikt istedenfor 1800. Så lenge spillene er forholdsvis nye (jeg gjetter på en 2000+) og er ganske ripefrie, i tillegg til at Playstation 2 og kontrollen osv er i orden, gjelder tilbudet ! Er du i tvil derimot på at alle spillene er "gyldige" ta med deg et par hundre ekstra kroner, så går det nok bra. Endret 11. desember 2006 av jhj Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har oppdaget en stor feil med mine svar, nettopp at den var helt feil så jeg legger meg flat her. 7479916[/snapback] Helt i orden jhj, du er ikke den eneste som er sliten i dag. Flott at du retter opp i ting, vi kan alle misforstå og lese feil i ny og ne. Forøvrig skal du ha takk for at du gjorde oss oppmerksom på tilbudet, det var ikke galt i det hele tatt. Mulig PS2'en min pensjoneres nå, hehe. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Takk Det er klart at det å beholde PS2 også er en løsning for mange som vil tilbake ikke klarer å legge fra seg tekken eller et eller annet kult fanspill. Men jeg sparer heller 1500 kroner istedenfor å spille PS2 engang i mnd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Om du likevel vil ha PS2 så får du jo ein flett ny PSTwo til 1000-lappen, du får to nye konsollar og har brukt like mykje som du ville på ein ny 360. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hadde dei berre hatt ein butikk i bergen. Xbox 360 Premium kostar 3000,- du kan bytte inn ein gammal PS2, få ein 360 Premium til 1599 og kjøpe ein ny PSTwo til tusenlappen og du er endå ikkje kome opp i det ein Premium kostar i butikken. Ser ikkje heilt poenget med dette tilbodet, kva får EBGames ut av det? EBGames får solgt en 360, selger PS2 brukt til 899,- og spillene til ca 249,- noe som gir de en fortjeneste på ca 1900,- pluss da 1599,- som 360 koster, og de sitter igjen med ca 3500,- som er en relativt dyr 360 i disse dager. Mao skjønner jeg godt at EB gjør et. Ser nesten ut som en vinn vinn situasjon Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skjønner jeg det rett om jeg har forstått det sånn at det funker å bytte inn xbox også, eller er det bare ps2 det gjelder? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hadde dei berre hatt ein butikk i bergen. Xbox 360 Premium kostar 3000,- du kan bytte inn ein gammal PS2, få ein 360 Premium til 1599 og kjøpe ein ny PSTwo til tusenlappen og du er endå ikkje kome opp i det ein Premium kostar i butikken. Ser ikkje heilt poenget med dette tilbodet, kva får EBGames ut av det? EBGames får solgt en 360, selger PS2 brukt til 899,- og spillene til ca 249,- noe som gir de en fortjeneste på ca 1900,- pluss da 1599,- som 360 koster, og de sitter igjen med ca 3500,- som er en relativt dyr 360 i disse dager. Mao skjønner jeg godt at EB gjør et. Ser nesten ut som en vinn vinn situasjon 7482527[/snapback] Tviler på at EBGames har lov til å selge en brukt PS2 til fullpris :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå