Gå til innhold

Nybegynnar i CMS

Anbefalte innlegg

CMS

Vurderer sterkt å begynne å bruke et ferdiglaga CMS. Men, er ein nybegynnar, og treng tips i kva eg må gjera frå starten av? Har et domenenavn eg har oppretta gjennom domain.com, og har et ftp-domene som har ein del talkombinasjonar(lokasjon av PC?), samt .wwwroot som katalog eg brukar å laste opp html-filene mine. Viss eg finn et bra CMS-program eg har lyst å bruke, og eg har kopiert det over til min PC, ferdig-utpakka. Kva gjer eg så? Er det slik at det er berre til å laste filene eg fann på nettet over i wwwroot-katalogen? Kva gjer eg så? Fins det nokon nettstader som har greie tutorials/opplæringsprogram innan bruken av CMS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...)

Lenke til kommentar
Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...)

7496340[/snapback]

Du kan selvsagt legge inn språkfiler om du har behov for slik funksjonalitet i joomla!

Du kan få tak i språkfilene fra joomlainorge.no — De har også et forum: kanskje finner du mer hjelp der. =)

Lykke til.

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...