Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Lytt og lær, amerikanerne vet hvordan de skal få matteleksene gjort Lenke til kommentar
fal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) lol, minner meg om mattelærerne fra ungdomsskolen edit : by cbulman 14 hours ago (...)If I were this customer, I would have kept calling until I got a rep in Bangalore, India. They're impossible to understand, but I guarantee you they would have instantly understood the math. haha Endret 9. desember 2006 av fal Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Herregud, at det er mulig! Han som jobber for selskapet sier først at det er forskjell på $2 og 2 cents, men forstår det ikke er forskjell på $0.002 og 0.002 cents. Helt utrolig slike blir satt til regnskap o.l. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Har dere virkelig hørt gjennom hele? Den varer jo i 1t og 43min. Edit: Eller nei, stoppet på litt over 25min Endret 9. desember 2006 av CurSe Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 G: Do you recognize that there's a difference between one dollar and one cent? A: Definitely. G: Do you recognize there's a difference between half a dollar and half a cent? A: Definitely G: Then, do you therefore recognize there's a difference between .002 dollars and .002 cents? A: No. Så sinnsykt frustrerende det må ha vært for han stakkars kunden.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Utrolig bra, selv om jeg er glad så lenge jeg ikke kommer i slike tilfeller Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Han klarte å holde seg behersket under hele samtalen, det står det stor respekt av. Makan til inkompetente mennesker har i hvert fall jeg aldri snakket med før. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hortes ut som telenor til tider hehe Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) såååå dumme folk? helt utrolig at han klarte å holde seg rolig, om det var meg som ringte til min nettleverandør, nextgentell så hadde det kokt over lenge før det der.. men er det noen som vet hvor blogen til denne karen er ? hadde vert intressant å finne ut han klarte å lære de matten. edit: om han skulle forklart det på en bedre vei, så burde han spurt hvor mange dollar han betaler for en KB. evt brukt det han forklarte da han kom frem til at 0,002cent = 0,00002$ og ganget 0,00002$ * 35861 Endret 13. desember 2006 av ExuZ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hilarious! :!: De skjønte ikke fortsatt ingenting etter en time med forklaringer.. Selv ikke etter den "hvis jeg sier at jeg kjøper bilen din for 20 000, så kommer jeg med 20 000 'pennies' (hva blir det? 10'øringer?)" At det går an sier jeg bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå