Magnus Holm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Microsoft FrontPage falls victim to blogging culture Endelig, sier nå jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tja, Piczo, MySpace, freewebs osv. er da vel like ille som FP? ;D Endret 9. desember 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Syns nesten piczo er værre en FP. Men det kommer jo litt ann på hvordan du bruker tjenestene. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Bedre at en forsvinner, enn at det kommer en ny Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har ikke stort imot FP, og selv om jeg ikke har prøvd piczo og diverse, så vil jeg etter de sidene jeg har sett på nett fra piczo kunne påstå at FP er et bedre alternativ! Man kan lage mye bedre sider der, iaff så vidt jeg vet.. oh well, just an opinion! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tidligere versjoner av FP har fått (velfortjent) kritikk i forhold til blant annet hvordan koden settes opp. De siste versjoner har vært mye bedre og har laget vel så "god" kode som andre anerkjente verktøy. Inntrykket fra de tidligere versjonene har imidlertid hengt ved i så stor grad at det har vært umulig å overbevise om at FP har blitt et godt verktøy. Det ser man ikke minst i dette forumet her, og i denne tråden. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Tidligere versjoner av FP har fått (velfortjent) kritikk i forhold til blant annet hvordan koden settes opp. De siste versjoner har vært mye bedre og har laget vel så "god" kode som andre anerkjente verktøy. Inntrykket fra de tidligere versjonene har imidlertid hengt ved i så stor grad at det har vært umulig å overbevise om at FP har blitt et godt verktøy. Det ser man ikke minst i dette forumet her, og i denne tråden. 7464817[/snapback] FrontPage lager god kode?! Den var ny... Når lærte FP semantikkk? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 I rest my case.... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Likte denne uttalelsen: "after nine years of being an award-winning Web authoring tool..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå