LMH Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Eg var en av dei heldige som fikk Wii på dagen (jay!), men det slår meg at det blå lyset som er på konsollen nesten aldri lyser. Kortid skal det egentli lyse? Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror det lyser når du har fått nye meldinger. Det finnes en måte å lure Wii-en på ved hjelp av disse meldingene. Du finner løsningen på Nintendo-Norges forum. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Step1: Open up the Email section from the Wii home menu, proceed to add an external email, lets say [email protected] to your Wii address book. Step2: Send a message from your Wii to the address you just added into your address book. Step3: Check the email account that you sent the message to, and reply with anything. Step4: Don't read the message. Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nei, så tøft! Send en e-post til din Wii, så lyser den når den har mottatt e-posten, selv om den er av! Din Wii-e-postadresse er w[nummer]@wii.com Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Greit at det er tøft at det lyser hele tiden, men er jo ganske praktisk at den lyser når man får meldinger! Spesielt kult som du nevner at den viser at man får meldinger selv om wii'en er skrudd av Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Eg er kanskje dum, men eg får ikkje sendt meldingar med Wiien min, har lagt meg til i addresseboka, men eg kan ikkje sende noko beskjed. Prøvde også å sende mail til w[nummer]@wii.com, men det skjedde ikkje stort. Har eg gløymt noko? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Fikk det til no, var berre ikkje tolmodig nok Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det blå lyset blir dog borte så fort du starter et spill.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ...Noe som suger. Huff, skulle ønske man kunne ha det på hele tida. Det er så stilig. Lenke til kommentar
Fnd Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm, får mailen, men det lyste bare litt så skrudde det seg av igjen.. Må man sende en ny mail for hver dag også eller? Og for hver gang man starter og stopper ett spill? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kommer sikkert en patch med valgmulighet for lyset senere.. Er maaaange som har klaget på dette Inntil da, drit i lyset og ha det gøy.. - hsds Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Synes det er greit det bare lyser når man har fått en mail eller message jeg da.. sånn i utgangspunktet Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Så film (dvd) i går kveld etter jeg sendte en mail til Wiien. Tok ikke lange tiden før jeg gikk inn og leste mailen så lyset forsvant. Ble bare irriterende når det er så sterkt, blinker gjør det og. Lenke til kommentar
Thomaas Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg kan ikke så mye om selve maskinvaren osv. til Wii, men vil ikke et blått lys ved siden av TV-en distrahere Wii kontrolleren? Endret 10. desember 2006 av Thomaas Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 bare litt nysjerrig. er det snakk om lyset rundt dvd-rommen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jepp. Testet ut mail trikset å det funket jo greit, men mistet jo litt poenget når lyset forsvant når man startet et spill. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Får ikke til å motta mail jeg? Tar også veldig lang tid før noen sine mii dukker opp på mii parade. Og shop også tar overraskende lang tid å komme inn i... Flere som har det sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå