dinosauren Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hallo alle der ute! Jeg vil gjerne brenne\lime inn undertekster permanent i avi. video filer. Det er for meste srt. undertekster jeg tenker på. Er det noen som har en god forklaring eller guide på hvordan dette kan gjøres? Takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sjekk denne: http://divxstation.com/article.asp?aId=100 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 følg alle steps i linken til Incanus, bruker det selv. Med noen få modifikasjoner. resultat Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har gjort det som står i guiden, men jeg får en feilmelding når jeg skal laste inn en avi. fil i virtualdub: VirtualDub could not locate decompressor ............. ?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv å installer ffdshow, som kan lastast ned frå http://x264.nl/. Med mindre det er ein litt sær codec som har vorte brukt, burde ffdshow fikse problemet. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) beklager jeg klarte å dobbelposte Endret 20. desember 2006 av dinosauren Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Takk skal du ha det gjorde susen!! Men visst dere ser på den guiden, på det siste bilde så har fyren som ha laget denne guiden en rekke codec som jeg ikke har? Hva visst du vil ha filmen i lik kvalitet som før du satt teksten på? Jeg prøvde uten noe form for kompresjon og da stå det: projected file size 63.GB Hvilken codec i denne sammenhengen får jeg god kvalitet på og max 4.7 Gb output file sånn ca? Endret 20. desember 2006 av dinosauren Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Om du vel å ikkje bruke noko codec, vert det ukomprimert video, noko som gjer at storleiken vert mykje større. Kvaliteten vert i beste fall lik. Skal du berre sjå den via PCen, bruk XviD. Skal du brenne den på ein video-DVD er det eigentleg det same kva du lagrer den som, då den må konverterast til MPEG2 igjen før det. Det er ikkje mogeleg å lagre som MPEG2 direkte frå Virtualdub. For å få best mogeleg kvalitet med XviD frå Virtualdub, gjer følgjande: Video --> Compression. Vel XviD frå lista, trykk configure, vel Twopass - 1st pass. Trykk OK og OK. Trykk F7, skriv inn filnamn og vel stad å lagre. Før du trykker Save, hak av for «Don't run this job now; ...» nede i venstre hjørne. Trykk Save, og tilsynelatande skjer ingenting (noko som er rett) Gå so inn att i Video --> Compression --> Configure. Vel Twopass -2nd pass. Står det «Target bitrate» trykk på den knappen so det står «Target filesize» i staden. Skriv inn ynskja filstorleik i feltet. Ca. 700MB (700 000 skal det då stå i feltet) eller omlag det dobbelte er vanlege storleikar. Trykk OK og OK. Trykk F7, skriv inn filnamn og vel stad å lagre. Før du trykker Save, hak av for «Don't run this job now; ...» nede i venstre hjørne. Trykk Save, og tilsynelatande skjer ingenting (noko som er rett). Til sist, for å lagre filmen, trykk F4, og i vindauget som kjem opp, Start. Om du får ei melding der det står «Statsfile not found» eller noko slikt, slett begge oppføringane frå lista der, og so må du gjere alt på nytt, med ein ekstra ting å sjekke. Kvar gong du er inne på innstillingane for codecen (Configure), klikk på knappen «more» ved sida av Twopass - 1st/2nd. Fyrste gong, sjekk at adressa til i feltet øvst (Stats filename) går til ei mappe som finst. Endre gjerne til skrivebordet e.l., og skriv inn eit filnamn som ender på .log. Til dømes C:\Documents and Settings\[namnet på brukaren din]\Desktop\xvid.log Andre gong, sjekk at det står det same som det gjorde fyrste gong, eller det same som du endra til. (Forresten, du kan eigentleg berre gjere dette uansett, slik at du er sikra mot feil.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå