Dotten Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 I år som i tidligere år vil det nok dukke opp endel "årets beste" tråder rundt omkring på forumet. Det er alltid morsomt med konkuranser og hvem vet, kanskje det til og med er med på å motivere brukere. Denne tråden er til for å komme med forslag til slike avsteminger, samt om å opplyse om de som allerede er, slik at brukere fra alle kanter av forumet får det med seg. Her vil det linkes til de aktuelle trådene etterhvert som de kommer til i januar. Avstemninger: Blogg kategorien Nominering til "Årets blogginnlegg" og "Årets blogger" kommer du til ved å klikke her.Generelt "Årets moderator/administrator" har startet semifinalen her. Hedersprisen har sin nominering her. Newbieaward har sin nominering her. Ridderprisen har sin nominering her. Off Topic kategorien "Årets beste OT-Baren bruker" har startet finalen her. "Årets beste OT-Baren tråd" har startet innledende runde her. "Komikerprisen" har startet avstemningen her. "Lattertråden 2006" har startet avstemingen her "Årets Gullkorn" har nå startet sin nominering her. Kultur-kategorienSemifinalen for "Årets film" har stertet her Årets norske film "Music Awards 2006" har startet avstemningene her. Nominering til "Årets Bok" har startet her. Samfunns-kategorien Nominering til "Årets samfunnstråd" har startet her Spill-kategorien"Årets beste spill" "Årets beste Xbox 360-spill" "Årets beste PSP-spill" "Årets spillbruker/spill-moderator" "Årets beste PC-spill" "Årets beste trailer" "Årets beste DS-spill" "Årets beste PS2-spill" "Årets beste Wii-spill" "Årets spilltråd" Forslag til vurdering:Årets forumbruker Årets forumtråd Årets guide/infotråd. Årets case-modder Årets overklokker Årets samfunnsbruker og tråd Årets kulturbruker og tråd Årets Programvare/programmeringsbruker og tråd Årets Sport og fritidsbruker og tråd Årets Hardwarebruker og tråd Årets video/fotobruker og tråd Årets Bil og motorbruker og tråd. Vinnerne så langt: Orresnei vant årets juleavatar konkuranse, med Dotten på andreplass og b-real på tredje. Vi grattulerer Orresnei med seieren, resultatet kan leses her. Det finnes uttallige muligheter, så kom med tips og ønsker, enten på pm eller i tråden (PS, tråden postes i denne kategorien da den virker som den beste for å få oppmerksomhet fra det meste av forumet. Er den mest passende kategorien) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Årets mest behjelpelige bruker Årets mest morsomme bruker Årets beste "vanlige" bruker (og da mener jeg IKKE folket fra OT-baren...) Altså hvis dette settes opp i OT-baren kan jeg med 90% sikkerhet si at over 90% av nominasjonene vil være en bruker som er aktiv i OT-baren... Endret 9. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tja, her kan man jo nevne: Årets moderator Årets kranglefant(er) Årets minst saklige Årets mest saklige Årets overdrivelse Årets "fargeklatt" Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Årets avatar-rapporterende wannabe-moderator Den burde vi jo nesten ha med ... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Årets avatar-rapporterende wannabe-moderator Den burde vi jo nesten ha med ... 7460719[/snapback] Hehe, årets gullkorn, han ER moderator nå.... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Synes det bør være en årets moderator-avstemming, som PencilCase nevnte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Årets fjompenisse Årets skaphomo Årets koneplager(hmm skråblikk på dyret i åpenbaringen ) Årets modmobber (hvis ikke jeg stiller der, så blir det helvete :!: ) Årets romantiske Årets mest deppa Årets mest uten bjelleklang, osv... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 En fordel med i hvert fall litt seriøse forslag Og avsteminger med negativt fokus blir nok ikke noe av. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 En fordel med i hvert fall litt seriøse forslag Og avsteminger med negativt fokus blir nok ikke noe av. 7464010[/snapback] Okei da: Årets mest balanserte moderator Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Har kommet inn endel tips, både her i tråden, på pm og MSN. Har oppdatert listen i første innlegg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Definer forumkjendis. Ville jeg for eksempel kunne være en forumkjendis, eller er det kun for gutter som LarsP, fredrikrb, Herr Brun og Steffyboy? Føler at den raskt kan bli for lik til beste OT-baren -bruker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Årets spammer 7465056[/snapback] Bundy: "Takk! Jeg har lenge jobbet for denne prisen." Mange gode forslag. Årets hederspris? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Andre forslag som er kommet; Årets blogginnlegg Årets blogger Årets diskusjon Årets brukersitat TSP; Hvem som er forumkjendiser? Jeg er nesten nødt til å spørre fyren som foreslo det. Men kan nå tenke meg at det gjelder brukere som har vært her lenge og som "brukere flest" vet hvem er. Ikke snakk om folk som henger utelukkende i SO eller OT-Baren. Blir vel folk som Simen1, Snekker'n, Cun, Øyvind Dahle osv. De som er litt rundt og som kanskje har maktet å få litt oppmerksomhet av diverse slag. Er i det store og hele kommet endel forslag. Om jeg har glemt noen av de som er kommet på MSN så gi en lyd, hadde litt mye å gjøre i går kveld. Men det må ikke bli for mye av det gode så vi får se hvilken avsteminger man ender opp med Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Da liker jeg bedre at den forumkjendis eventuelt endrer navn til hederspris som Tomat-Ulf foreslo, hvor det er visse krav for å nå opp. For eksempel: Bruker må ha vært registrert i ett år eller mer. Over 400 poster. Skal ikke ha over 40% av postene sine i OT-baren for eksempel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 For ordens skyld, årets juleavatarkonkuranse er startet; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=679086&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=679087&hl= Og årets blogg og blogginnlegg; https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...log&blogid=433& Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Førsteinnlegget er oppdatert. Det er også fremmet forslag om "årets tv-serie" og "Årets beste nye tv-serie". Men ettersom tv-serier normalt går fra høst til vår så passer det bedre med slik kåring nærmere sommeren. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 årets attention whore årets spamtroll Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Årets spammer 7465056[/snapback] det må bli meg........ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) årets attention whore 7472379[/snapback] Dotten ville sikkert sagt at det vil bli en tøff kamp mellom meg og han, selv har jeg ikke peiling på hva han snakker om. ... Endret 10. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg