audi200 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 vil så gjerne kjøpe denne. Når kommer den? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er nok vanskelig å si eksakt dato, håper den kjem før jul. Fikk forøvrig Rizr i dag. Tøff telefon som er bedre skjerm på enn K1 Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Må også si jeg venter litt på denne. Kommer til å bli min første motorola. Ser nettbutikker flytter datoen fremover for hver dag, men er forsatt ubekreftet før jul. Men synes å huske jeg har lest januar et sted også... Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har ikke hatt Motorola siden Startac'en min, men synes V6'en ser ganske fet ut, og har litt lyst på den. Men jeg avventer iphone'n før jeg eventuellt bytter ut min D900 (som er fortsatt en fet mobil) Lenke til kommentar
FaO Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hvilke leverandører bruker motorola ut til butikkene?? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 telefast og dangaard i hovedsak + one2com og brightpoint og expert og elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå