pessimisten Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå jeg kjører oppdatering så vil ikke libcairo2 og libcairo2-dev oppdatere deg, hva gjør jeg da? funker ikke å oppgradere med packagemanager Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hjelper litt om du sier hvilken distro du bruker, og dermed hvilken pakkestyrer. Dertil ville det vært fint om du postet eventuelle feilmeldinger som pakkestyreren spytter ut ved forsøk på oppdatering av libcairo2 og libcairo2-dev. Men hvis jeg skal gjette, er nok de to pakkene svartelistet for oppdatering av pakkestyrer av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hjelper litt om du sier hvilken distro du bruker, og dermed hvilken pakkestyrer.Dertil ville det vært fint om du postet eventuelle feilmeldinger som pakkestyreren spytter ut ved forsøk på oppdatering av libcairo2 og libcairo2-dev. Men hvis jeg skal gjette, er nok de to pakkene svartelistet for oppdatering av pakkestyrer av en eller annen grunn. 7451205[/snapback] jeg bruker uburntu dapper drake, med nautilus og synaptic package manager.... Jeg får ikke noen feilmelding Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Heisann. Fant denne potensielle løsningen: libcairo2 and libcairo2-dev not being updated EDIT: Men merk at jeg ikke bruker *buntu sjøl så... Lest godt gjennom linken før du gjør noe. Endret 7. desember 2006 av olefiver Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Heisann.Fant denne potensielle løsningen: libcairo2 and libcairo2-dev not being updated EDIT: Men merk at jeg ikke bruker *buntu sjøl så... Lest godt gjennom linken før du gjør noe. 7451352[/snapback] Funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå