Gå til innhold

Hvor Kan jeg kjøpe Zune?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg er dødskeen på Zune. Men den har ikke kommet til Europa enda, men de har den på Amazon.com til en fantastisk pris. Er det noe i veien for at jeg bestiller den? Den funker fett i Europa ogsånn? Er ikke sånn at jeg ikke får med sånn Europeisk stikk-kontakt greier ogsånn?

Takker!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Ah, er det noe sted jeg kan bestille den fra da?

Er forresten usikker på om den runde "padden" midt på Zune (den hvite) er sort eller grå... 

Her er den grå (kul)

Her er den sort (ikke så kul)

7445967[/snapback]

Opprett en konto på www.magnum.no - da får du en amerikanske adresse so, du kan bruke. Jetcarrier sender så pakken din til Norge. Har opprettet en konto der selv, og får jeg ikke Zune av han som skulle kjøpe den for meg i USA, bestiller jeg en fra Amazon.com og bruker den amerikanske adressen min :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Har ikke fått min Zune ennå :( Får den i løpet av romjulen regner jeg med, så da skal jeg få til en test med bilder og video attpåtil :)

Den brune Zune ser jo utrolig tøff ut da, Earth657 ;)

Lenke til kommentar

men en ting som er litt dumt, er at den er både bredere, høyere og tykkere enn 80GB iPod'en, enda den kun har 30GB. ja, jeg vet at den har WiFi, men det er egentlig mest en gimmick enda, det er jo ikke mange nok som har det til at man får brukt det noe særlig. Hvis de begynner med at man kan kjøpe og laste ned sanger over WiFi så er det en annen sak. Mener og den har dårligere batteritid enn iPod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...