female Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Emo har blitt ett ganske populært "banneord" har jeg lagt merke til. Vi stempler ALLE som virker i mindre bra humør som emo. Strippete klær=emo Piercing på siden av leppa=emo Lugg=emo Det virker som om alt er emo og derfor lurer jeg på om det er egentlig noen som faktisk kan kalles emo? Hva syns du? Og hva er egentlig en emo? Jeg, personlig, er lei emo tullet. Endret 6. desember 2006 av female Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Står for emotional... "Emo is a slang term used to describe a range of fashion styles and attitudes somewhat affiliated with emo music and its related scene. As an adjective, emo can describe a style of fashion or music; or a general state of unhappiness or melancholy (as in "to feel emo"). Emo is also used as a noun, often pejoratively, to identify a member of the "emo scene" or someone viewed as fitting the "emo" stereotype." sier Wikipedia Endret 6. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
female Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Står for emotional... 7441214[/snapback] Jeg er klar over det, men hvem er emo? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg redigerte posten min, woohoo... Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kommer vel fra tilhengerene av "Emotional Rock" sjangeren som oppstod på 80-tallet. Nå for tiden er det vel bare en rar stereotyp, og det er kjempe "inn" å hate emo'er. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Vi hater emofile! En emo kjennes lett igjen med noe svart hår i øynene, en stripete genser. I fall du har sett noe lignende ---> u h4v3 seeN an EmOoz0r2k! <333 Endret 6. desember 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei, se! Leptox har ikke fordommer i det hele tatt. jeg skal finne et litt aggressivt innlegg jeg skrev for ikke så lenge siden, aiight? Det kan virke veldig aggressivt, var en heftig diskusjon, så.. men aggresjonen er ikke til deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28slang%29 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=emo Dette har vært prøvd diskutert gudene vet hvor mange ganger og dere klarer ikke å diskutere det. Dere får nøye dere med de svarene som har kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg