Döden Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Metal Gear Solid: Portable Ops Metal Gear Ac!d-spillene markerte Metal Gear Solid-spillenes inntog på PSP. Det var en svært annerledes opplevelse enn spill flest - uansett konsoll - med de kortbaserte kampene og 3D-briller i spill nummer to. Ikke alle likte dette, selv om spillene høstet relativt ok kritikker. Nå har det kommet et nytt MGS-spill til PSP, denne gangen i en mer klassisk MGS-innpakning (foruten at du nå også kan bygge din egen hær). MPO har høstet svært gode kritikker: 9.5 hos 1UP og 9.0 hos IGN. Noen som vurderer et kjøp? Jeg vurderer sterkt å anskaffe meg PSP for dette spillet, som, imho, er en skikkelig "killer-app" til PSP. Foresten, sjekk ut Kojima Productions' Podcast i forbindelse med lanseringen av MPO. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er også fristet til et kjøp av PSP, elsker MGS-serien og jeg vil spille Vagrant Story,FFVII og Vib Ribbon på den. Når kommer MPO ut da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dette spillet skal jeg uten tvil skaffe meg etterhvert ja. Har hatt PSP lenge, men det er først nå det virkelig begynner å dukke opp skikkelig interessante spill. Gleder meg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) MPO kom 5. desember (altså i går) til USA. Japan står også for tur snart, mens Europa er glemt av KojiPro - som vanlig. Spillet kan kjøpes hos Play-Asia for $39.90 (men du risikerer mva-avgift, vel?) eller hos CD-WoW! for $51.95 (med gratis frakt og liten sannsynlighet for å bli stoppet av Tollvesenet). Edit: Play-Asia sender visst ikke til Norge. Endret 6. desember 2006 av Synthm Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 I følge Gamespot skal det komme ut i Europa første kvartal 2007. Litt om spillets historie: Set six years after Snake Eater, Portable Ops chronicles Big Boss's departure from the FOX unit and the eventual founding of FOXHOUND. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eller Videogamesplus. Der slipper man i hvert fall toll når man kjøper. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er dette spillet 100% PSP-eksklusivt, eller vet noen om det kommer en PS2/PS3-versjon senere? Er ikke særlig hypp på håndholdte konsoller, men må si et nytt MGS frister mye.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Trailer til spillet for de som vil se litt mer av hva dette er for noe. Om det vil komme en PS2/PS3-versjon senere er jo sånn som er vanskelig å forutse. I første omgang er det vel kun PSP, men man vet jo aldri. Jeg vil tro det er en fordel for Sony om dette spillet holdes eksklusivt, da det uten tvil vil øke salget av PSP'er. Endret 6. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Er dette spillet 100% PSP-eksklusivt, eller vet noen om det kommer en PS2/PS3-versjon senere? Er ikke særlig hypp på håndholdte konsoller, men må si et nytt MGS frister mye.. 7440126[/snapback] Ryan Payton har sagt at spillet kun kommer til PSP. Lenke til kommentar
United79 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Videogamesplus sendte ut forhåndsbestillinger igår og et av de er mine. Kommer på fredag tipper jeg. SUVERENT Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gledet meg til dette spillet helt siden jeg kjøpte PSP i sommer Lenke til kommentar
nilox Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Trailer til spillet for de som vil se litt mer av hva dette er for noe. 7440149[/snapback] Nå ble jeg ihvertfall gira, jeg bare digger den griselekre og filmatiske vrien på et spill som MGS har! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 9.0 hos GameSpot. Nå vurderer jeg seriøst å ønske meg en PSP til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå