tjalla Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, hva mener dere? Altså filmer som er så dårlige at de blir hysterisk morsomme 1.) Lasse og Geir 2.) Hockeyfeber 3.) Pelle og Proffen og de blå ulvene På høgskolen i Lillehammer så har vi en fortreffelig samling av god gammal dårlig norsk film. Må si det frister å se mer av Bull Tuhus. Noen som har sett 50/50 og 1958? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kanskje Kalde Føtter? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dis - En historie om kjærlighet. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
flaff Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 mongoland. vet mange liker denne filmen, men jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor. var forferdelig kjedelig. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg har ikke sett "Dis - en historie om kjærlighet", men jeg vil tro den er en god kandidat. Det er iallfall den eneste norske filmen på bånnlista til IMDB. Lasse og Geir og De blå ulvene er iallfall milevis unna "Dårligste norske film gjennom tidene". Edit: var visst litt treig der, trykte på svar-knappen for en drøy halvtime siden. Endret 6. desember 2006 av Endre Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det værste norske sprøytet jeg har sett må være Kristin Lavransdatter... Aldri mer Edit: skrivefeil Endret 6. desember 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tja, 'Kimen' kanskje? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det må bli Terje Kristiansens Høvdingen med kona Løkkebergs Hud som en god nummer to. Endret 6. desember 2006 av Montag Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det må være "Reisen til julestjernen" og "Bare Bea". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hva heter den filmen der et par ungdommer bare lukter på en hasjsneip og nærmest øyeblikkelig havner i det tyngste narkomiljøet i Oslo? Vi måtte se den på barneskolen, og det var fryktelig teit hele greia. Det er en spillefilm. Er det Lasse og Geir? Sånn typisk, "Ikke-bruk-hasj-da-går-du-rett-på-heroin-etter-to-dager" propagandafilm. Endret 6. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er nok Dis. Jeg kjenner briter som har hørt om hvor dårlig denne filmen er... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det må være "Reisen til julestjernen" og "Bare Bea". 7440829[/snapback] Reisen til Julestjernen er jo en klassiker! Bare bea har jeg ikke sett, og har heller ikke så veldig lyst å se. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Reisen til Julestjernen tidenes dårligste norske film? Den er jo så bra! Nå kom jeg endelig på "hvilken film jeg må se i jula" Lenke til kommentar
jefferson Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva heter den filmen der et par ungdommer bare lukter på en hasjsneip og nærmest øyeblikkelig havner i det tyngste narkomiljøet i Oslo? Vi måtte se den på barneskolen, og det var fryktelig teit hele greia. Det er en spillefilm. Er det Lasse og Geir? Sånn typisk, "Ikke-bruk-hasj-da-går-du-rett-på-heroin-etter-to-dager" propagandafilm. 7440914[/snapback] Haha den filmen du snakker om er genial :!: mener den heter himmel og helvete, med lillebjørn nilsen Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Dis - En historie om kjærlighet. Ingen over, ingen ved siden av. 7439228[/snapback] Finnes det et sted man kan få leid denne kunsten? EDIT: Nominerer herved alt av Klam og Wemmelig! Endret 6. desember 2006 av HilRam Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Helt klart "Sagaen om Gisle Sursson", makan til makkverk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det artige med norske 80-tallsfilmer er den påtatte banninga..alle sier FAAN og HÆLLLVETTE på skikkelig drammens-vis i hver eneste setning når det de belastede miljøene som besøkes. Endret 6. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har aldri sett Dis, og bra er nå det. Men pga. 13 års skolegang har jeg måttet se Kristin Lavransdatter 2 ganger. Hvis det ikke er bevis på at det er noe muffens med den norske skolen så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ayay.. mye snadder her ja. Dis må definitivt sees. Har den skolen fant jeg ut også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå