Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sort skjerm/pcen vil ikke på

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har mine mistanker men jeg vil først høre her inne. de 2 siste dagene hadde min FPS på spillet world of warcraft gått fra 30 helt ned til 9 og lavere. uansett! i går skulle jeg inn å spille, da jeg kom innpå ble skjermen sort.. den virker helt dø! power lyset lyser ikke grønt lenger (på skjerm) det virker som det er null signal fra skjermkortet! om pcen er av lenge hender det at jeg får startet den, men den fryser i det win starter å jeg må ha den av i en del timer før jeg får signal til skjerm igjen! jeg har testet en annen skjerm å det er samme problem der også. en kamerat av meg mener at det kan være skjermkortet som har tatt kvelden [ATI Radeon 9600] men jeg har null peiling på data så jeg har ingen anelse å vil helst vite litt før jeg evt kjøper et nytt. jeg har ikke instal noe nytt eller noe.. dette skjedde plutselig! men jeg har hatt litt prob med kjøling, pcen kan bli ganske varm til tider.

Er det noen her inne som har vært borti samme problem eller vet noe om dette?

[ Edit ] Glemte å skive at jeg har et MSI USB kort som normalt har grønt lys, men nå lyser det rødt.. de få gangene jeg får kontakt med skjerm så lyser det grønt som normalt.. vet ikke om dette er relevant men..

Takker for alle svar!!

Endret av Tailwhip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...