hemi-cuda Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Ja, noen her som har sett noen bra bil-filmer? Kom med ommtale eller hvilken film du har sett og terningkast du ville gitt den. Eller noen som vil skrive noe om noen av de filmene jeg har sett "Bil-filmer" altså filmer med bra bil kjøring og bil scener. :!: Filmer jeg har sett: Smokey and the bandit 1, 2 og 3 The fast and the furious 2 fast 2 furious The fast and the furious: tokyo drift Gone in 60 seconds (den fra 1974 og den nye) The last ride Dukes of hazzard Cannonball run 1, 2 og 3 Transporter 1 og 2 Bullitt Starsky and hutch Endret 5. desember 2006 av hemi-cuda Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Taxi 1, 2 og 3.. Altså de franske filmene, de er ganske bra synes jeg. Til sammen vil jeg gi de en sterk 4 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 http://www.imdb.com/title/tt0072856/ Er jo bare gullegod. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har jo alle Fast & Furious filmene, liker Tokyo Drift best faktisk jeg da. Italian Job (Den originale) er en klassiker:) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har aldri sett en eneste god bilfilm (og ja, jeg liker biler). Har hørt at den orginale Italian Job skal være ganske god, så jeg får vel se den. The fast and the furious 2 fast 2 furious The fast and the furious: tokyo drift Gone in 60 seconds (den nye) Dukes of hazzard Transporter 1 og 2 Taxi 1, 2 og 3 ...syns jeg suger kraftig. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Scenen hvor de skal "hacke" seg inn på lysreguleringen er ganske så morsom i Italian Job. Bytter ut en "kassett" på dataen med en annen "kassett" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Cannonball er en fin bil film, den har ikke noe med cannonball run filmene å gjøre Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Taxi Driver er vel verdt å få med seg. Edit: Var nødt å fjerne Torque fra listen. Endret 6. desember 2006 av Deathie Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Overrasker meg at ingen har nevnt Chitty Chitty Bang Bang! Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tidenes dårligste bilfilm må vel være "Taxi 3". Makan til sprøyt! Virker som om skuespillerne har blitt mye dårligere siden de to foregående filmene. Den jeg har gledet meg mest over må være den som på norsk ble kalt "Tidenes råeste bilrace" eller noe slikt. Husker ikke handlinga, men jeg så den om og om igjen som liten Noen som kjenner originaltittelen? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har sett: The fast and the furious - Terningkast 3 2 fast 2 furious - Terningkast 4 Gone in 60 Seconds - Terningkas 5 Taxi 1 Taxi 2 Taxi 3 Sikker flere også men husker ikke. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Franske Taxi 1 er temmelig kul. Taxi 2 er litt kjipere, og 3'ern er kjedelig. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Franske Taxi 1 er temmelig kul. Taxi 2 er litt kjipere, og 3'ern er kjedelig. 7441305[/snapback] Spot on. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Canonball Run 1&2, samt Smokey and the Bandit er uber alles. God gammal klasse. Artig å se Jackie Chan i ung versjon og Burt Reynolds er selve inkarnasjonen for slike typer filmer. Roger Moore som spiller en sprø kar som tror han er Roger Moore er en liten genial bit. Men liker man ikke 80'talls så liker man nok ikke de filmene. Selv synes jeg de er kos som bare det. Langt bedre enn det skvipet av bilfilmer som blir presentert i nyere tid. Men så er det vel bare jeg som begynner å bli gammal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå