BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Akkurat som med Gears of War, så er R6: Vegas utruleg bra online. Spelet har støtte for CO-OP, og diverse deathmatch modes, og såklart, Terrorist hunt. Eg vil derfor sette opp ei liste her, med gamertags, slik at folk lett kan legge til folk dei kunne tenkt seg å spele Vegas med. Det fungerte glimrande med Gears of War, og eg ser ingen grunn til at det ikkje skulle fungere no også. (Eg oppdaterar tråden med jamne mellomrom, så me får alle med i første post.) Folk klare til online Vegas action: (xbox live gamertags) • Gaz West • EddiJoJo • Strangebeer • kWern NOR • ana the king • Nordtroll • Crimsondevii • ErlendRU • fettgnomen • Valgraph • LordFighter • unrealeddie • Sokken85 • Ezzle • Rauldert • Futrik • ClausNilsen • Janvmoen • Andrex76 • Midspir • CissaTheMan • aoottis • NoMorix • HazardSpider • Oljanpro • Tracid81 • generalen99 • PushThePramAlot • PowerFeeD • MoggeKa • Xen83 Endret 8. desember 2006 av dark by design Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 EddiJoJo - (Sendt fra Asia 29 november, så er her straks!) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gled deg, det er eit utruleg bra spel! Som kjem til å få lang levetid pga gode multiplayer moglegheiter! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gamertag: Strangebeer Straks ferdig med SP. Veldig, veldig med på en lengre mp-session i morra ettermiddag/kveld Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har heller ikke fått spillet i hendene ennå, men gamertagen min er kWern NOR. Er gammel traver fra RS6 3 og Black Arrow. Treffes ellers i GeOW eller de andre Clancy-spillene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Har oppdatert lista litt no Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 GTen min er ErlendRU.. MP eier så sinnsykt at det er helt skummelt synes jeg! Ikke fått prøvd coop enda da, gidder ikke å spille med masse raringer, så det er jo fint med denna tråden! Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 gamertag: Crimsondevii kan dessverre ikke spille så mye før 13. des grunnet eksamen :/ Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg er gjerne med GT: Nordtroll Endret 4. desember 2006 av Lars_2k6 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ferdig me eksamener og kom hjem med vegas i dag, så jeg er med gamertag: ana the king Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Oppdatert med 4 nye Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Klart jeg er med på dette! Men jeg får ikke spilt noe særlig før til helgen pågrunn av div. eksamener. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Legger til folket her jeg.. Har vel en del av dere da men.. Noen som er med på et game en eller annen gang i løpet av kvelden da? Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Heisann! Jeg er med på R6: Vegas Gamertag: LordFighter Lenke til kommentar
Valgraph Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gamertag: Valgraph Må vel være med på dette eg og da. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Eg er med ikveld ErlendRU. Trening til ca kl 20 ikveld, middag++ nå. Etter det er eg med på litt terrorist hunt++ Oppdatert lista i post #1 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Mulig jeg joiner i kveld jeg også. Tror jeg har tid rundt klokken ni Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 kl 8 høres bra ut custom games? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Sender invites til alle eg har på lista eg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du hoster? Den er grei! T-hunt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå