Gå til innhold

Database for utlegging av nyheter

Anbefalte innlegg

Eg har laga ei heimeside i FrontPage, der planen er å leggja ut nyheter forløpande, med publiseringsdato og kven som har publisert det ( eksempelvis http://www.budiromsdal.net). Ein ven av meg har sagt at ein kan ha database i "bunnen", og i tillegg ASP/ASP.NET. Eg er heilt "grøn" på dette,så eg håpar der er nokon der ute som kan fortelja meg i korte trekk kva eg skal gjera. Kan nevna at eg har tilgang til MS ACCESS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få til dette må du bruke er skriptspråk som er "server-side" f.eks php eller asp/asp.net. Du kan godt bruke Access som database, men hvis du forventer mye trafikk ville jeg valgt mySQL eller MS SQL Server (Finnes i gratis Express edition)

Det er litt jobb å sette opp en slik side, men det finnes en hel masse "ferdige" systemer for dette. Gjør et søk etter CMS - Content mangagement Systems.

noccy

Endret av noccy
Lenke til kommentar

Takk for svaret! Men, eg er heilt "grøn" som du sikkert forstår, når det gjeldt bruka av database-program. Fins der nokre gode "norske" sider, der ein kan gjera seg forstått med dei forskjellige database-programma, og korleis dei fungerar? Slik som viss ein f.eks. skriv ein artikkel,kan ein skriva den i Word, for så å lagre den i databasen,og korleis er det med koding/innlegging i FrontPage osv.? Og, ein anna ting, korleis får ein fram at artikkelen er publisert av..., publiseringsdato,m.m.?

Lenke til kommentar
Takk for svaret! Men, eg er heilt "grøn" som du sikkert forstår, når det gjeldt bruka av database-program. Fins der nokre gode "norske" sider, der ein kan gjera seg forstått med dei forskjellige database-programma, og korleis dei fungerar? Slik som viss ein f.eks. skriv ein artikkel,kan ein skriva den i Word, for så å lagre den i databasen,og korleis er det med koding/innlegging i FrontPage osv.? Og, ein anna ting, korleis får ein fram at artikkelen er publisert av..., publiseringsdato,m.m.?

7428148[/snapback]

Uten å være alt for frekk, når du er så grønn (som du selv sier) så finner du en ferdig løsning, du lager den ikke selv. Det finnes slike løsninger i bøtter og spann, og det er IKKE noe du lager som ditt første prosjekt, da er du dømt til å mislykkes. Dessverre har jeg ingen løsninger som jeg vet at kan anbefales, da jeg enda ikke har installert et CMS selv.

Lenke til kommentar

Takk for ærleg svar! Har vore inne på tanken å få tak i ferdiglaga program, men dei kostar dessverre ein del flesk...ALt i frå et par hunderlappar og oppover pr.mnd. Så,det blir utelukka. Viss der er ein del nokon "der ute" i forumet som veit om programvare som er ferdiglaga til nyhetspublisering, så blir eg takknemleg for det. Ein annan ting kan vera å bruka såkalla scripts. Men, har ikkje så mykje erfaring med det heller. Har eigentleg mest tru på det han som eg snakka med hin dagen om å bruke database som bunn, og evt. bruke PHP/ASP-ASP.NET til script. Men, er ikkje heilt uptodate når det gjeldt bruken av database.Blei råda no å ikkje bruka MS ACCESS, men heller MySQL/MSSQL o.l.Men, kan nokon fortelja meg korleis ein får sjå scripta i f.eks. FrontPage, eller er der eigne WYSIWYG-editor for desse scripta? Sjøl om eg er "grøn" i skrivande stund, så går alt an å lære, berre ein legg viljen til. Kan vera greitt å skulera seg litt i desse mørke,triste haustkveldane. Ta ein kikk på http://www.budiromsdal.net eller http://www.dansefolket.no og sjå korleis dei sidene er bygd opp. Det er denne typen heimeside eg har lyst å publisera. Håpar på mange kloke,gode svar!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...)

Lenke til kommentar
Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...)

7496362[/snapback]

Er bare å laste ned oversettelse til Bokmål/Nynorsk.

http://www.joomlainorge.no/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...