stig inge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er dt noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at nsr`en min skal gå bedre + akse bedre. Jeg har tatt blomba i den mn går bare 140km/t.......større dyse? større forgasser? noen som har erfarniger? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Kan desverre ikke spesielt mye om dette, men større forgasser vil gi deg litt bedre bånndrag (tror jeg), samme vil dyse (igjen, tror jeg). Endret 4. desember 2006 av Marti Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet hvor mange hester du får med 180cc sylinder(65mm)? Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 for det første, det går mange rykter om at 180 sylindern skjærer seg fort. kjøp deg heller FP CDI og FP eksosventilstyring, det burde gi deg ett par hester ekstra Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er dt noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at nsr`en min skal gå bedre + akse bedre. Jeg har tatt blomba i den mn går bare 140km/t.......større dyse? større forgasser? noen som har erfarniger? 7418214[/snapback] Spør på Mopedportalen, mange som har peiling der. Lenke til kommentar
Burner Bw. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hei! Spørsmålet er om du skal ha 125cc sylinder eller større? og hvor mange penger du har 1. org sylinder - Effekfanlegg gjerne jollymoto - Fullpower cdi heter CI626 - Fullpower eksosventilstyring heter tv 78 - Powerfilter viktig å ha riktig dyse og olje for å forhindre skjæring 2. Større sylinder - Polini 160 eller Malossi 180 er å anbefale - Større gasser 34 eller 37 mm - Effektanlegg eller annet større anlegg - mod org luftfilter for at den skal passe til storgassern. Eller kjøp powerfilter som er mye enklere. - Fullpower cdi heter CI626 - Fullpower eksosventilstyring heter tv 78 (kan være noe kluss at ikke eksosventilene passer. Men da kan du ta dem ut eller pusse dem så dem passer.) viktig å ha riktig dyse og olje for å forhindre skjæring Håper det var til hjelp. Jeg oppfordrer ikke til trimming eller tar ansvar for om noen skader. Endret 19. desember 2006 av Burner Bw. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 140 er normalt på en "uplombert" NSR. Saken er at du har tre plomberinger til.. Sylinderen har andre porter, CDI`en er sperra og styringa til eksosventilen er sperra så du får ikke åpna helt opp ventilen. Jeg importerer de to sistnevnte, så ta kontakt om du ønsker mer ut av NSR`en. Kan fortelle at min FP NSR gjekk 165, begrensa av dreving.. Og jeg hold følge med 180cc og Aprilia RS som var fulleffekt.. Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 140 er normalt på en "uplombert" NSR. Saken er at du har tre plomberinger til.. Sylinderen har andre porter, CDI`en er sperra og styringa til eksosventilen er sperra så du får ikke åpna helt opp ventilen. Jeg importerer de to sistnevnte, så ta kontakt om du ønsker mer ut av NSR`en. Kan fortelle at min FP NSR gjekk 165, begrensa av dreving.. Og jeg hold følge med 180cc og Aprilia RS som var fulleffekt.. 7544924[/snapback] kor mye ska du ha for dt da?(CDI og ventilsyringa) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Stig Inge har PM .. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde du giddi og gitt meg en PM as well? Lenke til kommentar
Burner Bw. Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ny Fullpower cdi koster 3 081 på mc oslo. http://mcoslo.no/butikk/vare.asp?vareNumme...0-KBS-901&nav=2 Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Da er jeg billigst! Og har tydeligvis mer peiling.... Får ikke 34 hk på noen NSR uten å ha en skamporta 180cc på.. eller 154cc.. Endret 22. desember 2006 av HondaNSR Lenke til kommentar
Burner Bw. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Da er jeg billigst! Og har tydeligvis mer peiling.... Får ikke 34 hk på noen NSR uten å ha en skamporta 180cc på.. eller 154cc.. 7555577[/snapback] Får ikke 34hk av fp cdi med plombert og sota eksosanlegg osv nei, skjønner nok de fleste. J.g ga bare en link til fp cdi. Endret 4. januar 2007 av Burner Bw. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vil fp cdi gi høyere toppfart? Lenke til kommentar
Burner Bw. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Vil fp cdi gi høyere toppfart? 7645029[/snapback] Ja! Er draget spesielt over 9 500rpm den hjelper for. Man får dratt den lenger som fører til høyre toppfart. Endret 5. januar 2007 av Burner Bw. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Stemmer som Burner Bw. sier.. Er du en av de som har kjøpt en av meg kanskje? Humm på MP.. CDI gjør at motoren virker kraftigere, lyden blir mer mjuk og fast. Pluss at den drar bedre omtrent hele veien, og etter 9800rpm så drar den, og slutter aldri å dra.. Fekk aldri testa NSR`en på skikkelig strekke, men hadde 165 på en passe strekke, så måtte jeg bremse.. Her er min gamle NSR; http://video.google.com/videoplay?docid=-1...a+NSR+125+video Den hadde FP CDI, FP eksosvent. styring og FP potte på den filmen der, tungt dreva.. Var ikke en sykkel som hadde kjangs å holde følge på den strekka der, FP RS`en ble også tatt.. Men mitoen går noe bedre, får den opp i 180 der, menst NSR`en bukka unda på 155.. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hvorfor kjøpe ny CDI til 3000 når du kan ta ut den gamle og kutte en "bro" som ligger 3mm under isolasjonen, så er sperra vekk. Den er 5cm fra bunn, 2.5cm fra venstre kant og 8 cm fra høyre kant. (da er kontaktene nede til høyre med disse målingene) Funker helt topp! Jeg merket god forskjell på draget etter å ha tatt denne sperren. Min har ikke noen annen form for trim. edit Endret 12. juni 2007 av Andy_12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå