CombatPsycho Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 På fredags kvelden skjedde noe merkelig med nettverket her hjemme, etter å ha fått litt problemer med lagg i WOW, resetet jeg adsl modemet, Etter jeg gjorde dette ville rett og slett ikke World of warcraft funke lengre, dette gjelder også counter Strike og Nedlasnings-program. Jeg får rett og slett ikke "connecta" meg til de forskjellige serverne eller lignende. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Har du nullstillt den routeren litt for lenge slik at du har nullstillt videresendingen av porter også? Er UPnP aktivert? Endret 3. desember 2006 av kahorn03 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg slo av routern i 10 min for å se hvilke reaksjoner den gjorde, nå funker ikke internettet i det hele tatt. UpnP er ukjent for meg, så jeg vet ikke helt. Bør jeg kontakte Telenor eller lignende? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dersom brukernavnet og passordet til Telenor var lagt inn i routeren, og du når har slettet alle innstillinger på den(reset) så må du nok det ja, eventuelt legge det inn selv. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Takk for svar! Håper virkelig dette funker Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Der funka internetten igjen, men spill som World of warcraft funker ennå ikke. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Okey, nå vet jeg årsaken, Bærbar pcn til min mor er blitt infisert med virus blablabla, og derfor blokker de oss Trenger jeg bare å få dette fjernet fra pcn? også fikser de dette automatisk? Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du hadde Telenor? Fiks pcen, og send epost til kundeservice.art (ætt) telenor.com, så fjerner de så fort de har mulighet til det... Bruk en webbasert epost til å sende... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jepp, fant nettopp noen meldinger angående blokkering. Eneste problemet er at Norton antivirus ikke er lagt inn, og cd-romen til pcn er "bugged", men har et annet antivirus program lagt inn, så dette bør da gå greit. Endret 4. desember 2006 av Eclipse2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå