Bonnskij Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vel kva synest folk om det? Personleg synest eg at bodybuilder-damer er absolutt ikkje tiltrekkjande, men litt musklar på ei jente er berre lekkert. Som for eksempel: Jamie Eason Watch... and fall in love guys Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 nejnejnej, ikke noe store amer på damer nej Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 jeg har ikke noe imot jenter med bittelitt definisjon i musklaturen, men det ble ett lite hakk for mye.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jamie Eason var da en flott frøken, men når det blir som dette går det helt over styr. Lenke til kommentar
sull Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bodybuilderdamer = FYFY!! ikke bra Fitnessdamer = Now were talkin gode ting! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jamie Eason er den diggeste damen noen gang! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 At damer har er definert og har muskler kan være meget pent. MEN, BB damer som har massive muskler.... Ikke helt min smak for å si det slik. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 nope, pent ansikt men hakket for mye muskler Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hadde vært deilig å prøve ei dame med muskler. Men hun må ikke være sterkere enn meg. Hint: Thomas gjertsen, håndbak med bb-dame. lol Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 fitness er bra Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Thomas gjertsen, håndbak med bb-dame. lol 7412941[/snapback] Var ikke det mot verdensmesteren i håndbak for damer? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Joda, litt muskler er vel greit nokk.. mindre jobb i senga ^^ men som tidligere sagt, bodybuilder-damer er grusomt stygt.. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) hu va jævla fine hu jamie eason Endret 3. desember 2006 av ainstainy Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jamie Eason var da en flott frøken, men når det blir som dette går det helt over styr. 7412156[/snapback] æsj! jeg ville heller hatt ei SMELLfeit (da snakker vi 250 - 300 kg) ei isteden for hu der! bahh Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jamie Eason var da en flott frøken, men når det blir som dette går det helt over styr. 7412156[/snapback] æsj! jeg ville heller hatt ei SMELLfeit (da snakker vi 250 - 300 kg) ei isteden for hu der! bahh 7413191[/snapback] Enig der, å date hun blir som å date en maskulin man. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Var ikke det mot verdensmesteren i håndbak for damer?7413165[/snapback] Ikke sikker, men uansett; håndbak er jo ikke en ren styrkesport. Man skal faktisk trene håndbak for å bli god i håndbak. Hurtighet betyr mye, teknikk betyr masse. Fysisk størrelse på hånden betyr mye. Når det gjelder styrke er det fingerstyrke som er aller viktigst i håndbak. Neste er håndstyrke, og så håndledd, underarm og bicep helt til slutt. Når det er sagt, hun var jo likevel sterkere enn han da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det syns tydlig på bildene at kvinner ikke er bygd for bodybuilding. kroppsfasongen er jo helt feil. Og ikke tro det ikke er noe sterkere stoffer i bilde på hun mørke over her.. Men hun Jamie eller hun, utrolig pen dame, for ikke å nevne ræva.. Satan.. Knulla den som faen jeg liksom, men rygg musklene ? Bicepsa ? Tricepsa ? Neitakk. Endret 3. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hun Jamie var jo mer fitnessdamen enn bb. Men meget snasen (jamie altså) Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fitnessbabes gruser glamourmodeller og alt annet langt ned i støvlene. Når de har en grei fettprosent (ikke sceneform) så er de helt nydelige. Damer som trener er digg! PS! Det er misforstått at damer som trener vekter ender opp med masse muskler. Det tar år med hard trening og riktig kosthold for damer å bygge muskler, så damer burde absolutt trene mer med vekter! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jamie Eason var da en flott frøken, men når det blir som dette går det helt over styr. 7412156[/snapback] Æsj.. Damer som ser slikt er bare ekkelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå