kjellml Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ønsker å kunne hente filer fra lokalnettverket på min Nokia E61. Noen som vet om det finnes noe software for dette? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ønsker å kunne hente filer fra lokalnettverket på min Nokia E61. Noen som vet om det finnes noe software for dette? 7408363[/snapback] Sikkert ikke akkurat det du tenkte deg, men kan du bruke VNC ? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 VNC er et kjempe program det, men ikke akkurat hva jeg trenger. Det jeg er på jakt etter er mer en filutforsker som også kan browse lokalnettverket... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg ønsker å kunne hente filer fra lokalnettverket på min Nokia E61. Noen som vet om det finnes noe software for dette? 7408363[/snapback] Sikkert ikke akkurat det du tenkte deg, men kan du bruke VNC ? 7408741[/snapback] Det var f*** meg eksakt hva jeg trang.. Nå er det slutt på å reise rundt for å fikse pcene til folk.. E61 + vnc er tingen! Men er også veldig interessert i et program likt det kjellml beskriver! Ingen som veit om noe i nærheten? EDIT: "slutt på å reise rundt" var nok å ta litt hardt i ja.. Dette var da svært så BETA.. vnc til pdaen min fungerer nok bedre inntil videre.. Endret 4. desember 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 det finnes et program som heter TSmobiles, og er et Remote Desktop program for Symbian. Kanskje det er det dere er ute etter? Har ikke testet det selv. LINK Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg er på jakt etter en filutforsker med nettverksstøtte. Feks lignendes den i Windowsmobil 5. Ønsker å kunne gå inn på mitt lokalnettverk og laste opp/ned ting fra delte mapper på mine datamaskiner. Remote desktop er ikke helt det jeg er på jakt etter desverre. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg er på jakt etter en filutforsker med nettverksstøtte. Feks lignendes den i Windowsmobil 5. Ønsker å kunne gå inn på mitt lokalnettverk og laste opp/ned ting fra delte mapper på mine datamaskiner. Remote desktop er ikke helt det jeg er på jakt etter desverre. 7478101[/snapback] Er det ikke dette du vil da: "TSMobiles works as a Windows Remote Desktop Protocol (RDP) client, so you can remotely access any Windows-based computer via Terminal Service or Windows Remote Desktop through your mobile phone. Terminal Service (also as Remote Desktop) is the Microsoft Windows feature that lets you remotely log-on and work at a computer as if you were seated at the local console." Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 La meg forklare: En filutforsker (lik windows utforsker) hvor man kan browse andre enheter i nettverk (slik man gjør under f.eks. Mine nettverkssteder i windows). Altså IKKE en applikasjon som lar deg styre/fjernkontrollere pcen, men en enkel browser som gir deg mappestrukturen på pcen og som lar deg kopiere, hente, og flytte filer (blant annet). Litt lam forklaring, men blei du noe klokere? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Bingo! Akkurat hva jeg mener, men ikke har fått forklart så godt Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Litt lam forklaring, men blei du noe klokere? 7479348[/snapback] Jepp, holder for meg. Men dessverre kommer vi ikke lenger i å finne prg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå