pessimisten Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Som noen sikkert vet har skinning av desktop i XP vært utbredt blant mange. Jeg har nå ved litt kjapp bruk av google kommet over dette: [LinK] Er det noen som har testet dette ennå? Finnes det flere muligheter for skinning? selv har jeg build 6000, og kan derfor ikke teste det, er det noen som skal kvitte seg med vista som kunne tenke seg dette? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 WindowBlinds 5 er i beta for Vista. Går vel enda noen måneder før den er klar med features utover det Vista allerede tilbyr tipper jeg. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) WindowBlinds 5 er i beta for Vista. Går vel enda noen måneder før den er klar med features utover det Vista allerede tilbyr tipper jeg. 7404700[/snapback] blir spennende det, håper de klarer å ta i bruk Aero effektene helt hadde vært stas med Blackbox eller lignende med de effektene Endret 1. desember 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå