AvIOn Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei og hopp alle sammen. Nå er jeg drittlei av min maskin, som består av følgende: DFI NF3 HK AMD 64 3400+ 1gig OCZ (2x512) i single-channel x800pro skjermkort 2 kjipe gamle sata-disker Dette begynner å bli litt for svakt merker jeg, jeg vil ha en raskere arbeids-maskin, samt en maskin som duger til å spille med, men som samtidig er en Oppgradering fra det jeg har i dag. Det jeg spiller er stortsett WoW, men vil også ha mulighet til å spille litt andre nye spill som kommer i framtiden. Så det jeg er ute etter er følgende: Hovedkort CPU (er egentlig amd-fan, men trenger mest "bang for the bucks her") Skjermkort minne 1stk harddisk (minimum 250g) Billig dvd-brenner Har dette i dag som jeg håper jeg kan bruke videre: Lian Li kabinett Enermax 480w PSU (var en gang en kraftig plugg) Skjerm Høytalere Tastatur Mus *** EDIT START*** Jeg trenger ikke OS. Jeg bygger gjerne maskinen selv. ***EDIT END*** Jeg tenker å max bruke 6500 INKL. Frakt! Håper jeg har gitt dere nok info til å hjelpe meg litt på vei her, da jeg er HELT ute av dataverdenen for tiden, har ikke fulgt med på hardware på 2 år sikkert.(sløve meg) Takk på forhånd. -Viktor- Endret 30. november 2006 av AvIOn Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) hva med denne til kr 5800 ops, er sleta Endret 9. desember 2006 av tfoyen Lenke til kommentar
andylove Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg ville også ha anbefalt oppsettet som ligger i post nr 2. Du kan kanskje spandere på deg et litt bedre hovedkort fra ASUS. P5B serien med 965 chip. Med det minnet du har fått tips om og litt forsiktig klokking, får du maks ut av CPU'en. Mye å hente altså. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Forslag til PC Ble jo ganske lik tfoyens, da. Eneste forkjellen ble hovedkortet og harddisken. Vil anbefale å velge P5B, da det går for å være et veldig godt hovedkort. Kjøper du dette hos shg.no, vil et komme på i underkant av 6500 inkl. frakt. Endret 30. november 2006 av Dauemannen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Intresant , leter eter pc i denne prisklassen selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå