Gå til innhold

Problemer med NAT på xbox 360

HooligaNs117

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her lurer jeg også. Jeg har en Asus WL500G, og har åpnet port 3074 UDP og TCP og port 88 UDP. Jeg får fremdeles NAT moderate. Skal kanskje port 88 åpnes for TCP også? Det står kun UDP på xbox web-sidene og andre sider jeg har lest på.

Er det noe å gjøre her, eller må jeg bite i det sure eple og kjøpe en xbox live sertifisert ruter?

Xbox live funker stort sett, men jeg kan ikke hoste public games.

Endret av Azaz
Lenke til kommentar
Dette problemet hadde jeg også, men jeg fant ut av hva som var feil hos meg.

Pass på at maskinene fåt tildelt IP automatisk. Hos meg fikk jeg strict hver gang jeg hadde satt fast IP.

7454074[/snapback]

Eh... Dersom en skal forwarde porter til xboxen er det jo nesten en forutsetning å bruke fast ip på den. Jeg har kjørt med DHCP tidligere uten å forwarde porter og det funket ikke.

Lenke til kommentar
Dette problemet hadde jeg også, men jeg fant ut av hva som var feil hos meg.

Pass på at maskinene fåt tildelt IP automatisk. Hos meg fikk jeg strict hver gang jeg hadde satt fast IP.

7454074[/snapback]

Eh... Dersom en skal forwarde porter til xboxen er det jo nesten en forutsetning å bruke fast ip på den. Jeg har kjørt med DHCP tidligere uten å forwarde porter og det funket ikke.

7454264[/snapback]

Ikke om man har den typen modem som jeg har. Jeg har et Thomson Speedtouch 546T2. Der kan man legge inn diverse regler for tilkobling basert på selve gjenstanden bak IPen. Dermed trenger man ikke å ha fast IP.

Jeg regner med at andre modem/rutere også har denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Har selv strict på trådløs ruter og har ikke hatt problem med Live på noen områder i det året jeg har hatt 360.

Tror det er viktig at IP adressen tildeles automatisk. Uten at jeg har så mye peiling på dette....

Poenget mitt er at det går an å ha ett fint liv på Live uten autorisert ruter og med strict innstilling på ruter :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...