Knebel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den måtte jo bare komme.. Bloggen med Wiimote relaterte ulykker.. http://www.wiihaveaproblem.com/ Enjoy Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Beste reklamen jeg har sett for Wii noensinne! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den siden var hysterisk Lo så jeg nesten falt av stolen. Hahaha! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Ultimate Wii Superfan duden....OMG!! EDIT: Nei så mye bra det var her, ahehaheha! :!: Endret 28. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hahahahaha for en fyr Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "Were you in the PS3 line?" "Hell no!" :!: Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, Wii sports er uaktuelt foran min LCD. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 For å ta det fra en helt annen side. Når jeg spilte i helgen fikk jeg bekreftet at det ikke bare er Xbox som kan se ut som en pc når den kræsjer, da jeg fikk sett en Wii som hadde kræsjet og bilde som da kom på skjermen så ut som gode gamle MS dos. Tror dette hadde noe med virtual console å gjør så til og med kræsjet så retro ut Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, Wii sports er uaktuelt foran min LCD. 7374778[/snapback] then you can forget abut zelda! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nintendo har iaffal laget et enormt marked for heavy duty wrist straps, og sånne grip "gloves". Må si at jeg ble litt paff når jeg så at det faktisk er en del saker som har dukka opp om dette... Jeg kommer iaffal til å tviholde på min wiimote. ikke at min ussle 20' tv er noe klenodium, men har ikke penger til wii og ny tv... Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har jeg klart å ikke miste den trådløse 360 stikka, tror jeg jaggu jeg har kraft nok i klypa til å holde en wiimote også Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 tror jeg bare bestiller meg en gaming-glove fra komplett først som sist Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Må si at etter å ha prøvd wii på toys r us, har jeg både vanskelig for å skjønne hvordan dette kunne skje, og total forståelse for at det skjedde... Hvordan? Etter å ha hørt disse historiene, så kommer jeg til å tviholde på wiimoten, og etter å ha prøvd den (uten stropp) virker den lett å holde på, den er veldig lett og har godt grep, så du må ta i noe hinsides for at den skal skli ut av hånda di. Men samtidig skjønner jeg at enkelte kan bli litt for ivrige og ta i litt for mye, for hu og hei hvor fengende dette var. Vi var så heldige at det ikke var mange som var der når vi testa den også, så vi ble stående en god stund å teste, og fikk testa alle spillene i wii sports. Endret 2. desember 2006 av Dipso Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir heilt matt når eg leser om alle som har testet Wii...trur eg går ut og spar meg ned i hagen frem til neste helg. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Blir heilt matt når eg leser om alle som har testet Wii...trur eg går ut og spar meg ned i hagen frem til neste helg. 7407966[/snapback] Begynner å bli en del saker og ting som har fått en wiimote parkert i front til nå: Televisions: 6 Laptops: 2 Walls: 1 Ceiling Fans: 1 PDAs: 1 Windows: 1 Jeg tror det vil være et nisjemarked å begynne å selge straps i silkewire eller kjetting.. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir heilt matt når eg leser om alle som har testet Wii...trur eg går ut og spar meg ned i hagen frem til neste helg. 7407966[/snapback] Begynner å bli en del saker og ting som har fått en wiimote parkert i front til nå: Televisions: 6 Laptops: 2 Walls: 1 Ceiling Fans: 1 PDAs: 1 Windows: 1 Jeg tror det vil være et nisjemarked å begynne å selge straps i silkewire eller kjetting.. 7408020[/snapback] Ho ho ho, dette var dagens melding Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 PDAs: 1 7408020[/snapback] De andre skjønner jeg, men denne er godt gjort. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe, Wii sports er uaktuelt foran min LCD. 7374778[/snapback] Ikke si deet, finnes en veldig lett løsning på problemet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nintendo, Wii have a problem Ser ut som man må stille seg bak en plexi glass vegg alla Mythbusters når man skal spille Wii for tida. Ellers ender det opp med en skada pasient, nemlig TVen. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg kommer til å forsterke tråden med fiskesnøre. Kommer garantert ikke til å ryke. Hvis man ser etter slitasje i blandt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå