Gå til innhold

MS: Zune spørsmål

zicoz

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en Zune, men er litt skeptisk nå som til de fleste produkter i spedbarnsfasen, og har ett par spørsmål som det kanskje er enklere for folk som følger med på sirkuset å besvare.

- IPod har Itunes, har Zune noe lignende, og hva kan man eventuelt få på den "butikken"?

- Kan man eventuellt bruke f.eks. TV-seriene fra Itunes på Zune? Mener å ha lest at DVD-Jon var med på å knekke den koden også.

- Når kommer den eventuellt til Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skulle nå tro at zune brukte windows media player. vet ikke noe spesielt om zune. vet at den selger ganske mye dårligere enn en ekstra ladekabel til iPod.

DVD Jon har knekt mange koder, men jeg vet ikke om han var med. sikkert noen andre som vet det. I første omgang vil spilleren bli lansert i en 30 GB-utgave, og vil koste $249 (1600 kr. eks. mva. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
MartsKing: Bestilt Zune fra utlandet? ebay da eller? Utruleg lyst på ein sjølv!

7406630[/snapback]

hvor mye porto og toll koster det å få den fra utlandet da? og VIST det skulle skje noe som gjelder garanti.. må den ikke sendest tilbake da? :o

Ebay kjøper jeg ALDRI fra.. vet aldri hva jeg får der.. da får jeg heller holde ut med N73 og vente til zune kommer til norge.

Lenke til kommentar
MartsKing: Bestilt Zune fra utlandet? ebay da eller? Utruleg lyst på ein sjølv!

7406630[/snapback]

hvor mye porto og toll koster det å få den fra utlandet da? og VIST det skulle skje noe som gjelder garanti.. må den ikke sendest tilbake da? :o

Ebay kjøper jeg ALDRI fra.. vet aldri hva jeg får der.. da får jeg heller holde ut med N73 og vente til zune kommer til norge.

7408108[/snapback]

Angåande ebay, så må du kjøpe frå brukarar som har solgt mange varer før og fått god respons! Vurderte å kjøpe en Zune fra en som hadde 7000 handlar, og 99,9 % av dei var GODE handlar. Vil ikkje sei sjangsen er stor for å få noke drit derfra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Fikk en jeg kjenner til å kjøpe med fra USA. Dere som ønsker å bestille, prøv www.magnum.no :)

Skal komme med en test så fort jeg får den :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, dessverre :( Skal møte fyren neste uke og så jeg regner med å få den 26. desember :) Kommer med en liten test (med tekst, bilder og video) så fort jeg får den i hus :D

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nå gleder jeg meg skikkelig til å få den :) Var innom Amazon.com nå og bestillte meg noe tilbehør til den:

Zune Dock

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-95653-1166577879_thumb.jpg

Zune Wireless Remote

post-95653-1166577979_thumb.jpg

AKG Closed-Back Foldable DJ Headphones - K81DJ

post-95653-1166577939_thumb.jpg

Belkin Folio Case

post-95653-1166578050_thumb.jpg

Den ser kanskje ikke så tøff ut på bilde, men jeg har sett den på ekte og jeg elsket den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...