Babyloner Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Heisann synes det ville vært innteresant å se folk sine meniger om et lag fra Premier Leauge. og folkens, prøv å tenk med hodet og ikke hjertet..meninger er å sette opp et lag som består av spillere fra hele PL..de trenger liksom ikke være i toppform for øyeblikket.. også vil man helst unngå at laget bare består av spillere fra det samme laget. ____________________________________________________________________ ja..da starter jeg da Keeper: Cech Forsvar: Boulahrouz,Terry,Gallas,Eboue Midtbane: C.ronaldo, Gerrard Robben Hengende spiss: Robin van Persie Spiss: Henry og Drogba Endret 27. november 2006 av MyoK Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vanskelig, men her er i allefall mitt forsøk: Keeper: Peter Cech (Chelsea) Høyreback: William Gallas (Arsenal) Midtstopper: John Terry (Chelsea) Midtstopper: Ricardo Carvalho (Chelsea) Venstreback: Ashley Cole (Chelsea) Venstre midtbane: Arjen Robben (Chelsea) Sentral midtbane: Steven Gerrard (Liverpool) Sentral midtbane: Frank Lampard (Chelsea) Høyre midtbane: C. Ronaldo (Man Utd) Spiss: Didier Drogba (Chelsea) Spiss: Thierry Henry (Arsenal) Sikkert en 5-6 spillere til som burde få lov til å være med på det laget her, men dette er de 11 jeg har valgt ut. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vanskelig, men her er i allefall mitt forsøk: Keeper: Peter Cech (Chelsea) Høyreback: William Gallas (Arsenal) Midtstopper: John Terry (Chelsea) Midtstopper: Ricardo Carvalho (Chelsea) Venstreback: Ashley Cole (Chelsea) Venstre midtbane: Arjen Robben (Chelsea) Sentral midtbane: Steven Gerrard (Liverpool) Sentral midtbane: Frank Lampard (Chelsea) Høyre midtbane: C. Ronaldo (Man Utd) Spiss: Didier Drogba (Chelsea) Spiss: Thierry Henry (Arsenal) Sikkert en 5-6 spillere til som burde få lov til å være med på det laget her, men dette er de 11 jeg har valgt ut. 7372910[/snapback] Jøss. Hvilket lag var du supporter av sa du? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jøss. Hvilket lag var du supporter av sa du? 7373349[/snapback] Chelsea. De er kanskje ikke så suverene som det oppsettet skulle tilsi, men om man tar spiller for spiller så er de faktisk det. Usikkerhetsmomentene mine var Ricardo Carvalho og Ashley Cole, men etter kampen mot Man United så ble de mine to siste valg på laget. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Keeper: Peter Cech (Chelsea) Høyreback: William Gallas (Arsenal) Midtstopper: Jamie Carragher (Liverpool) Midtstopper: John Terry (Chelsea) Venstreback: John Arne Riise (Liverpool) Venstre midtbane: Arjen Robben (Chelsea) Sentral midtbane: Steven Gerrard (Liverpool) Sentral midtbane: Frank Lampard (Chelsea) Høyre midtbane: C. Ronaldo (Man Utd) Spiss: Didier Drogba (Chelsea) Spiss: Thierry Henry (Arsenal) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Keeper: Peter Cech (Chelsea) Høyreback: William Gallas (Arsenal) Midtstopper: Jamie Carragher (Liverpool) Midtstopper: John Terry (Chelsea) Venstreback: John Arne Riise (Liverpool) Venstre midtbane: Arjen Robben (Chelsea) Sentral midtbane: Steven Gerrard (Liverpool) Sentral midtbane: Frank Lampard (Chelsea) Høyre midtbane: C. Ronaldo (Man Utd) Spiss: Didier Drogba (Chelsea) Spiss: Thierry Henry (Arsenal) 7374201[/snapback] ja det så bra ut kansje bytta ut venstre backen med cole? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Synes laget til LarsP var fint, men ville heller hatt Carragher i midten i stedet for Carvalho, han er god, men jeg liker han ikke. Innbyttere: Reina Carvalho Rooney Sissoko Carrick Lenke til kommentar
Gulaker Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Keeper: cech forsvar: a cole, charvalho,agger, charrager midtbane: robben,gerrard,lampard,c.ronaldo spisser: henry og owen/defoe Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Keeper: Peter Cech Høyreback: William Gallas Midtstopper: Jamie Carragher Midtstopper:John Terry Venstreback: Ashley Cole Høyre midtbane: Cristiano Ronaldo Sentral midtbane: Frank Lampard Sentral midtbane: Scott Parker Venstre midtbane: Arjen Robben Spiss: Thierry Henry/Wayne Rooney Spiss: Michael Owen/Wayne Rooney Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Keeper: Peter Cech Høgreback: Gary Neville Midtstoppar: Kolo Toure Midtstoppar: William Gallas Venstreback: Ashley Cole Høgre midtbane: C. Ronaldo Sentral midtbane: Cesc Fabregas Sentral midtbane: Paul Scholes Venstre midtbane: Tomas Rosicky Spiss: Didier Drogba Spiss: Thierry Henry Skfita ut Lampard med Scholes. Eit betre valg når eg tenker meg om. ^^ Endret 29. november 2006 av TomWhittaker Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Cech Eboue - Rio - Terry - Heinze Ronaldo - Gerrard - Scholes - JCole Rooney - Henry Merkelig mange som har satt opp Lampard, knis. Denne verdens beste spiss Drogba har også bare scoret ett mer enn Rooney i ligaen i år, tenk på det. Endret 29. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) --------------------Cech----------------------- ------------------------------------------------- ---Eboue----Terry---Agger----A. Cole---- ------------------------------------------------- -C. Ronaldo--Gerrard--Ballack--Rosicky- ------------------------------------------------ ------------Henry--------Drogba------------ Subs: Van der Sar, Toure, Lampard og Rooney. Endret 29. november 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 CechEboue - Rio - Terry - Heinze Ronaldo - Gerrard - Scholes - JCole Rooney - Henry Merkelig mange som har satt opp Lampard, knis. Denne verdens beste spiss Drogba har også bare scoret ett mer enn Rooney i ligaen i år, tenk på det. 7384664[/snapback] men måten han spiller på og måten han legger opp til andre, har vært mye bedre enn Rooney og mange andre spisser i England i år..Drogba har for alvor begynt å blomstre og han har rett og slett vært MYE bedre enn Rooney til nå... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 CechEboue - Rio - Terry - Heinze Ronaldo - Gerrard - Scholes - JCole Rooney - Henry Merkelig mange som har satt opp Lampard, knis. Denne verdens beste spiss Drogba har også bare scoret ett mer enn Rooney i ligaen i år, tenk på det. 7384664[/snapback] men måten han spiller på og måten han legger opp til andre, har vært mye bedre enn Rooney og mange andre spisser i England i år..Drogba har for alvor begynt å blomstre og han har rett og slett vært MYE bedre enn Rooney til nå... 7386975[/snapback] Sterkt at han er et mål foran på topscorerlista tatt i betrakning at Rooney var utestengt tre kamper i starten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Drogba har forresten scoret 5 mål i Champions League og. I mine øyne er han den desidert beste spissen på balløya. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 CechEboue - Rio - Terry - Heinze Ronaldo - Gerrard - Scholes - JCole Rooney - Henry Merkelig mange som har satt opp Lampard, knis. Denne verdens beste spiss Drogba har også bare scoret ett mer enn Rooney i ligaen i år, tenk på det. 7384664[/snapback] men måten han spiller på og måten han legger opp til andre, har vært mye bedre enn Rooney og mange andre spisser i England i år..Drogba har for alvor begynt å blomstre og han har rett og slett vært MYE bedre enn Rooney til nå... 7386975[/snapback] Sterkt at han er et mål foran på topscorerlista tatt i betrakning at Rooney var utestengt tre kamper i starten. 7387089[/snapback] så hvis et lag får 25 straffer da..og den samme spilleren tar alle straffene og putter dem..er han PL's beste spiss da ?? du tenker ikke logisk mann Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Ehh, Rooney tar ikke straffer hvis det var det du mente. Rooney har bedre mål pr. gjennomsnittskamp. Tror han drar Drogba. Endret 29. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Ehh, Rooney tar ikke straffer hvis det var det du mente. Rooney har bedre mål pr. gjennomsnittskamp. Tror han drar Drogba. 7387308[/snapback] det var ikke det jeg mente..men sier..f.eks hvis Teddy Sheringham fikk ta 25 starffer ut sesongen og putter og blir topscorer..er han PL*s beste spiss da..?? det jeg sier er at du ikke kan begrunne at Rooney er bedre enn Drogba pga mål... tell med mål i CL, assister og annen statistikk..så vil du se at Drogba har vært PL's beste spiss til nå.. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Litt statistikk: I PL Mål: Drogba =8 Rooney= 7 Assist: D=4 R= 4 Spilte minutter: D=1153 R=963 I CL Mål: D= 5 R=0 ingen av dem har assister spilte min: D:395 R:444 Lenke til kommentar
OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Keeper: Cech Forsvar: Carragher,Vidic,Ferdinand, Cole Midtbane: Ronaldo,Gerrard,Ballack,Rosicky Spiss: Drogba,Kuyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå