Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg til jul? (Samletråd)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal jeg ønske meg til jul av dama?

Jeg hadde håpet på en Nintendo Wii fra elkjøp. Men jeg tviler på at hun gidder å stå i kø flere timer for å få tak i en.

Jeg er veldig glad i dingser og ting jeg kan bruke til PCen. Men det må ha en nytte, ikke bare være totalt ubrukelig (I såfall skal det være en jævlig kul ting. smile.gif Er jo tross alt et lite barn i meg.)

Lurte på å ønske meg et 5.1 anlegg til PCen. Men det virker som man må over 2,5k for å få et bra. Men om noen kan anbefale et på det varmeste skal det selvfølgelig vurderes.

Gaven skal komme på rundt 2000,-.

Har Xbox360 fra før, og de spillene jeg vil ha.

Har en 32" HDTV som brukes til 360 og PC-skjerm.

Jeg vil ha:

Unyttige, kule dingeser.

Nyttige dingser.

Ting jeg kan bruke til PCen.

Mp3-spillere er jeg ikke interessert i.

Lenke til kommentar

Er 15 år

Jeg trenger både presanger som koster 200 kr og opp til 1800 kr.

Jeg interreserer meg for data og spill.

Har PC, tenkt en del på PC duppeditter.

Jeg trenger også noe så ikke er så "nerdete" da noen sikkert helst vil kjøpe dette.

Endret av Mott
Lenke til kommentar

hva koster et fallskjermhopp? lurer på om jeg skal ønske meg det :p finner ikke på så mye å ønske meg egentlig. Føler at jeg har alt jeg trenger. Blir ofte til at jeg ønsker meg gavekort men gavekort er jo litt kjedelig da :p noen som vet om noen bra playstation 2 spill? skal kjøpe ps2 til helga. Liker ikke krigs spill og sånt.

Lenke til kommentar
hva koster et fallskjermhopp? lurer på om jeg skal ønske meg det :p finner ikke på så mye å ønske meg egentlig. Føler at jeg har alt jeg trenger. Blir ofte til at jeg ønsker meg gavekort men gavekort er jo litt kjedelig da :p noen som vet om noen bra playstation 2 spill? skal kjøpe ps2 til helga. Liker ikke krigs spill og sånt.

7372290[/snapback]

Er det en fallskjermklubb i nærheten av deg? Det kan du sikkert finne ut med www.gulesider.no. Men uansett. Tror det koster en del.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har vel egentlig ingen anelse om hva jeg skal ønske meg til jul

Jeg liker elektroniske ting,dvder,cder,klær osv, egentlig alt er interessant (bortsett fra kunst og kun se på ting som dokker og den slags shit)

Jeg er 16 år - prisnivået burde være på rundt 1000 kr.

Har en super pc, som jeg har bygd selv, så trenger ingenting til den eller innen pc(kun spill såfall) + at jeg har noen småting fra før, men ingenting av det nyeste (playstation 1 og gameboy har utgått på dato føler jeg), så bare fyr løs egentlig :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har vel egentlig ingen anelse om hva jeg skal ønske meg til jul

Jeg liker elektroniske ting,dvder,cder,klær osv, egentlig alt er interessant (bortsett fra kunst og kun se på ting som dokker og den slags shit)

Jeg er 16 år - prisnivået burde være på rundt 1000 kr.

Har en super pc, som jeg har bygd selv, så trenger ingenting til den eller innen pc(kun spill såfall) + at jeg har noen småting fra før, men ingenting av det nyeste (playstation 1 og gameboy har utgått på dato føler jeg), så bare fyr løs egentlig :cool:

7442482[/snapback]

Om du ikke har en spillkonsoll som er av nytt kaliber er det vel på tide å skaffe seg det.

PS2? Muligens ikke det nyeste, men pytth.

Lenke til kommentar

7372290[/snapback]

Liker du bilspill? Burnout3 er knallgøy :!: Burnout Revenge er også ganske bra.

Lenke til kommentar

*Er, 16 år

*Halv-interessert i data, men vil ikke ha noe hardware (altså skjermkort, ram osv) eller spillkonsoll. De største interessene er musikk og snowboard vil jeg si. Har allerede splittert nytt snowboard, bukse og hjelm. Kom til å tenke på det, jakke kunne jeg trengt.

*Hørte av muttern at jeg kunne ønske meg noe til rundt 2000 kroner, tror det var snakk om at flere i familien skulle slå seg sammen for å kjøpe noe.

Er helt clueless.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...