Ni kon Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har akkurat sett ferdig de 3 første episodene av Band of Brothers (igjen) og tenkte på at de skulle jo komme en om stillehavskrigen. Imdb mener den kommer i 2009. Noen som har noe info å dele med meg rundt denne saken? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 DreamWorks has confirmed a new 10-part miniseries from the creators of Band of Brothers (Steven Spielberg, Tom Hanks, Gary Goetzman) is in development as of August 2006.[2] The new miniseries will focus on the Pacific Theater. The untitled project is due out in 2009, although this is subject to change.[3] A deal is being finalized for HBO to partner in the miniseries, which is expected to cost more than $100 million.[4] Kilde: wiki Ikke så mye mer info dessverre. Ser frem til det allerede! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Band of Brothers ligger på førsteplass hos meg over ting jeg har sett (og gjerne ser igjen og igjen). Jeg håper derfor virkelig ikke at denne blir en flopp iforhold.. Men selvfølgelig, jeg er spent som få. ^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 B.O.B. er helt klart noe av det beste jeg har sett og. er bare noe spesielt med det synd om det er 2 år til neste serie kommer. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Var H.B.O. involvert i den første miniserien også? Hvis den ikke var det kan vi se frem til mer voldelig krig kan jeg tenke meg. Tenk om de fikk inn Tarantino også Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 HBO var involvert i Band of Brothers, ja. Og jeg håper virkelig ikke Quentin Tarantino kommer i nærheten av produseringen her. Han hadde virkelig klart å ødelegge noe av denne kaliber.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, du har vel rett. Selv om det hadde vært artig samtidig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 må si jeg gleder meg til neste serie kommer. den første var jo utrolig bra. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 BOB var et sammerbeid mellom HBO, BBC og DreamWorks tror ikke BBC er innblandet dennegang Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) syns BBC kunne lage seg en engen serie i samme sjanger bare med britiske soldater, DEN ville jeg ha sett, briter ha slikt et festlig syn på livet og krig, er ikke så sentementale som amerikanerne Endret 27. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 syns BBC kunne lage seg en engen serie i samme sjanger bare med britiske soldater, DEN ville jeg ha sett, briter ha slikt et festlig syn på livet og krig, er ikke så sentementale som amerikanerne 7371394[/snapback] åå jeg tenker nok det eneste som ville serlig ha skilt de 2 seriene vill nok bare vert dialekten ... men de kunna ha gjort de.. hatt med bombingen av London osv.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Syns tyskerne kunne lagd en serie à la Band of Brothers, jeg. Og russerne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Syns tyskerne kunne lagd en serie à la Band of Brothers, jeg. Og russerne. 7376464[/snapback] Enig der.. Hadde vært gøy å se krigen fra den jevne tyske soldat sitt synspunkt. Ikke de stereotypiske hollywood badguy'ene vi er vant med å se... Det er litt old nå. Sven Hassler er det vel som har skrevet en del bøker om tyske soldaters hverdag... Kanskje de kunne tatt utgangspunkt i en eller fler av hans bøker. "Døden på larveføtter" var jo ikke dum liksom Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Problemet er vel at tyskerne er så jævlig sære når det kommer til film og tv. Sett Stalingrad og f.eks. en random tysk film som Die Apothekerin? Tunge og sære. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 også blir alt på tysk... ikke snakk om å bruke engelsk liksom ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Problemet er vel at tyskerne er så jævlig sære når det kommer til film og tv. Sett Stalingrad og f.eks. en random tysk film som Die Apothekerin? Tunge og sære. 7376519[/snapback] Nå må du ikke skjære alle tyske filmer over en kam heller da. Jeg kan med hånden på hjertet si at Das Boot er en av de beste krigsfilmene jeg har sett... Stalingrad var en liten downer, jeg skal innrømme det, men det er ingen grunn til å avskrive tyske film-prosjekter av den grunn. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 også blir alt på tysk... ikke snakk om å bruke engelsk liksom ^^ 7376545[/snapback] så når tyskerne lager film/serie om WWII om tyske soldater skal disse snakke engelsk mener du? takke seg til tysk da. Både Der Untergang og Das Boot fremstår som meg som noen av de beste filmene om WWII og jeg har ingenting imot at det lages på tysk. Hadde det blitt laget en tysk utgave av Band of Brothers om tyske soldater hadde dette vært ganske interesant. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Sven Hassler er det vel som har skrevet en del bøker om tyske soldaters hverdag... Kanskje de kunne tatt utgangspunkt i en eller fler av hans bøker. "Døden på larveføtter" var jo ikke dum liksom 7376485[/snapback] The misfit brigade Har ikke sett den, men den virker tvilsom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 The misfit brigadeHar ikke sett den, men den virker tvilsom. 7376779[/snapback] Sven Hassel var det visst ja. Og den er bedre enn jeg trodde når jeg leste om den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeah, Der Untergang var knallbra, forøvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå