Gå til innhold

Band of Brothers 2 - The Pacific War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DreamWorks has confirmed a new 10-part miniseries from the creators of Band of Brothers (Steven Spielberg, Tom Hanks, Gary Goetzman) is in development as of August 2006.[2] The new miniseries will focus on the Pacific Theater. The untitled project is due out in 2009, although this is subject to change.[3] A deal is being finalized for HBO to partner in the miniseries, which is expected to cost more than $100 million.[4]

Kilde: wiki

Ikke så mye mer info dessverre.

Ser frem til det allerede!

Lenke til kommentar
syns BBC kunne lage seg en engen serie i samme sjanger bare med britiske soldater, DEN ville jeg ha sett, briter ha slikt et festlig syn på livet og krig, er ikke så sentementale som amerikanerne

7371394[/snapback]

åå jeg tenker nok det eneste som ville serlig ha skilt de 2 seriene vill nok bare vert dialekten ...

men de kunna ha gjort de.. hatt med bombingen av London osv..

Lenke til kommentar
Syns tyskerne kunne lagd en serie à la Band of Brothers, jeg. Og russerne.

7376464[/snapback]

Enig der.. Hadde vært gøy å se krigen fra den jevne tyske soldat sitt synspunkt. Ikke de stereotypiske hollywood badguy'ene vi er vant med å se... Det er litt old nå.

Sven Hassler er det vel som har skrevet en del bøker om tyske soldaters hverdag... Kanskje de kunne tatt utgangspunkt i en eller fler av hans bøker. "Døden på larveføtter" var jo ikke dum liksom

Lenke til kommentar
Problemet er vel at tyskerne er så jævlig sære når det kommer til film og tv. Sett Stalingrad og f.eks. en random tysk film som Die Apothekerin? Tunge og sære.

7376519[/snapback]

Nå må du ikke skjære alle tyske filmer over en kam heller da. Jeg kan med hånden på hjertet si at Das Boot er en av de beste krigsfilmene jeg har sett... Stalingrad var en liten downer, jeg skal innrømme det, men det er ingen grunn til å avskrive tyske film-prosjekter av den grunn.

Lenke til kommentar
også blir alt på tysk... ikke snakk om å bruke engelsk liksom ^^ :)

7376545[/snapback]

så når tyskerne lager film/serie om WWII om tyske soldater skal disse snakke engelsk mener du? takke seg til tysk da. Både Der Untergang og Das Boot fremstår som meg som noen av de beste filmene om WWII og jeg har ingenting imot at det lages på tysk.

Hadde det blitt laget en tysk utgave av Band of Brothers om tyske soldater hadde dette vært ganske interesant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...