OleBrumHonning Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hei Har problem med at hver gang jeg starter opera så kommer feilmeldingskonsollen opp. Kan jeg slå av denne? Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvilken versjon bruker du? Mener å huske at dette har vært et problem i Opera 9.0 eller noe sånt. Ellers finner du feilmeldingskonsollen under Verktøy->Avansert. Edit: Googlet litt, og fant denne. Kan jo alltids prøve. Endret 26. november 2006 av PT Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Takker, det ordnet seg. Har bestandig hatt problem med bruk av e-post gjennom opera Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei, jeg har også dette problemet, men det er ikke epost-feil, og denne løsningen det var linket til over fungerer ikke. Får opp feil på alt fra javascript til css. Har nå blitt vant til det så det er ikke noen stor plage lenger, men jeg skulle likt å se en løsning. Mvh Trygve Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sjekket om "Åpne feilmeldingskonsoll ved feil" er huket av under Alt + P -> Avansert -> Innhold -> JavaScript-alternativer? Om det kun skjer på noen sider kan du høyreklikke på siden og velge Innstillinger for nettsted -> Skripting Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Sjekket om "Åpne feilmeldingskonsoll ved feil" er huket av under Alt + P -> Avansert -> Innhold -> JavaScript-alternativer?Om det kun skjer på noen sider kan du høyreklikke på siden og velge Innstillinger for nettsted -> Skripting 7468102[/snapback] Har sjekka det ja, men det løser ikke problemet, så jeg vet ikke helt hva det er. Et annet problem er at jeg får opp velkomstskjermen hver gang jeg starter opera, hvor jeg velger "fortsett fra forrige gang" og huker av for å gjøre dette hver gang. Men neida, neste gang er det samme spørsmålet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Angåande velkomstskjermen, sjekk kva det står på i Verktøy --> Innstillinger, under Generelt-fanen. Elles, har du nyaste versjon av Opera? Kva build? (det står på Hjelp --> Om Opera) Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Angåande velkomstskjermen, sjekk kva det står på i Verktøy --> Innstillinger, under Generelt-fanen. Elles, har du nyaste versjon av Opera? Kva build? (det står på Hjelp --> Om Opera) 7475616[/snapback] Under generelt står det Oppstart: Fortsett fra forrige gang Kjører Opera 9.02 Jeg har også kjørt den lenken ovenfor som angivelig skal fikse feilmeldingskonsollen, uten suksess. Så det er noen bugs her som ikke helt bryr seg om innstillingene mine, det beste hadde nok vært å starte en clean install men jeg så langt har jeg ikke vært motivert til å ta jobben med å flytte epost og slikt over til en ny install. Jeg har opptdatert oppå gamle opera intallasjoner siden 7.x en gang i fortiden, så her er det store muligheter for følgefeil som først kommer til overflaten nå. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 kopier mailmappen du finner %appdata%\Opera\Opera\ til en annen plass på maskina. Trenger du å ta vare på instillinger, så kan du kopiere f.eks. search.ini, urlfilter.ini og/eller opera6.ini. (du finner de filene i %appdata\Opera\Opera\profile) avinstaller, slett opera-mappen fra %appdata% og installer på ny. Etter at Opera er installert på ny, så legg mail-mappen tilbake der du fant den. Og vips har du alt tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå