Wild Berries Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hei Er det noen av Dere andre som har en høy ping idag(Lørdag 25-11-2006), jeg har Tele2. Pleier å spille i helgene (Half-Life-Opposing Force) og har lagt merke til at jeg har en høy ping ut mot resten av "verden". Ligger på 100-300 i Latency, og det er ikke artig. Har snakket med Tele2, og de sier at det er slikt i helgene (Vedkommende som jeg snakket med, virket som en av de yngre). Jeg har selvsagt gått igjennom alt her på min pc, og sjekket det som sjekkes kan. Ping tiden mot www.vg.no er 20 ms. Ping tiden mot www.hw.no er 21 ms. Ping tiden mot www.bbc.com ble først avbrutt, så ble tiden 150 ms. Så hva kan Dere fortelle ? Takker på forhånd. Vennlig Hilsen W_B Endret 25. november 2006 av Wild Berries Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Har selv telenor og her får jeg ikke tilgang til sider utenfor skandinavia. Mulig det er et felles problem. EDIT: Nå ser det ut som jeg får åpnet sider igjen, men treigt går det :S Endret 25. november 2006 av AndyG Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her er grunnen. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Her er grunnen. 7356992[/snapback] Takk for kjappe svar, Dere viser til en kunnskap som ligger høyt over gjennomsnittet på enkelte tele leverandører. Og da er ikke det snakk om bare Tele2 på en Lørdag Men det må jeg si, Tele2 er meget greie med å ha eller`s. Tror jeg skal sende denne til Tele2 gutta (Linken) Takk. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er helt utrolig at Telenor har et router-struktur som tillater Single Point of Failure. Det virker rett og slett amatørmessig. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Telenor ER amatører, sitter her og har lyst til å drepe dem ><. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er helt utrolig at Telenor har et router-struktur som tillater Single Point of Failure. Det virker rett og slett amatørmessig. 7357035[/snapback] Jah, rimelig kjipe saker, kommer som andre bare inn på skandinaviske sider, og det er ikke gøy Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Argh ja har samme problemet... telenor! :-\ BURN! Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det står at feilen er fikset nå, men det er bare tull. Kommer ikke frem til www.vg.en gang. Traceroute timer ut. Det er visst et faktum at hele Norges inet-tilgang avhenger av at en bakfull Telenor-trønder ikke snubler på jobb. Ve oss! Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 De har nok store problemer ennå ja. men HW fungerer da Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 De har nok store problemer ennå ja. men HW fungerer da 7357181[/snapback] Det står at det skal være i orden for telenors kunder, veldig så opplyste de som skrev det var da... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 De har nok store problemer ennå ja. men HW fungerer da 7357181[/snapback] Man kommer inn på skandinaviske sider, men kommer ikke inn på tjenester utenfor skandinavia. Prøv f.eks. www.blocket.se . Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 har samme problem her jeg, har telenor.... kommer inn på den nedelandske vent servern vi kjører, og Hw.no (ikke vg.no) Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 http://www.online.no/at/20061123-bbt_vedlikehold.html Cheap ass unnskyldning. Better luck next time. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) http://www.online.no/at/20061123-bbt_vedlikehold.html 7357547[/snapback] Uff, noe av det tristeste jeg har sett :/ Endret 25. november 2006 av elf_man Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 men der star det jo strengt tatt natt til 23'dje.. I dag er 25.. Natt til til 26.. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Tydeligvis flere av oss som opplever det samme. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670577&st=0 Vi får holde hverandre up to date, da Takker "Telenor" for det ja. At det er lov at ting feiler, ja, men at de kan sitte å bløffe overfor oss kunder er en annen ting. Jeg har ihvertfall sendt inn mail til kundeservice hos Tele2, men har kun fått automatisk svar tilbake om at mailen er mottatt og forventet svartid på "mitt" problem er 3 virkedager. Håper Dere andre også tar kontakt med Dere`s leverandører slikt at de kan få vite at vi liker å "kose" oss på nettet. Takk Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg ringte til telenor, og karen som arbeida der hadde og problemer med a komme inn pa mange sider, sa han sa at det ble vel fiksa snart, og visste ikke noe mere om det. EDIT: der var min nett tilgang oppe igjen ja Endret 25. november 2006 av joltaire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå