El-Deno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tviler sterkt men, er den noen skikkelige The Streets fans her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Å tvile når medlemsmassen er så vid er vel noe snevert. Men det avhenger nok mer i hva du legger i skikkelig. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja, og de poster tankene sine om The Streets her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 alle streets sangene er like da Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hadde en The Steets periode etter første platen. Var hekta...men ...vet ikke helt hva som skjedde. Det gikk liksom over. Må vel høre litt mer på den siste. Shonah Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 The Streets - Dreams Hva syntes folk om den nye sangen? Jeg personlig syntes den er ok. Men er fremdeles ikke like bra som de sangene fra det første og delvis det andre albumet. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hørte på The Streets et år siden, husker jeg... Likte spesiellt The Irony Of It All Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Liker The Streets. Var på teater for en stund siden. "Bikubesong", tror jeg. Der sang de musikk av The Streets gjennom hele forestillingen. Liker sangen som er soundtrack for Charmed. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Første albumet er knall - det var helt revolusjonerende da det kom ut..husker jeg hørte albumet til døde med kompisene mine en sydentur sommeren for 4 år siden..da det var helt nytt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå