Evil-Duck Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei jeg skal lage en bilde bok fra polen men jeg vil gjerne ha et program som fungere på den måten at jeg kan lage bildene til som en bok ( på samme måte som muligheten i I-Photo på mac, der en kan bestille en san bok) håper dere forsto hva jeg mente Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du ønsker å kunne kjøpe en bok laget utifra de bildene du har valgt skal være i boken? Finnes flere fotobutikker som har ett slikt tilbud, bl.a denne: http://asp09.photoprintit.de/microsite/18/...1e241c30a4447ef Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 takk ! nå er boken bestilt Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har benyttet meg av fotoboken fra japan photo. Bestilte den dyreste utgaven og er strålende fornøyd. Blir nok aldri til å bestille enkeltbilder igjen. Fra nå av er det kun fotobok som gjelder. Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Så at FotoKnudsen sin fotobok var best i test - men aner ikke hvordan de er i forhold til pris. Bladde i et par stykker i en FK-butikk - de så meget bra ut. mvh kjetilfb Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 jeg bestilte den største boken med 34 sider var det vel. noen som vet hvor lang leverings tid det er ? trenger den helst før 1. desember men får vel utsetelse vist de vet at den er ferdig og bestilt Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har laget en fotobok i Quark og sendt til lulu.com for "trykking" Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Straks mer avansert hva kostet det? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 har sett litt smått på det der og det så jo faktisk veldig spennende ut. Hvordan er det kvalitetsmessig på bildene? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 lulu.com, stoners? Vet ikke, men er spent på hvilket papir det er... Fikk en mail i går om at min var sendt, så jeg får se Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du får gi rapport på kvalitet når du har mottatt. Var det slikt at du sendte inn en PDF e.l ? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du får gi rapport på kvalitet når du har mottatt. Var det slikt at du sendte inn en PDF e.l ? 7390372[/snapback] Jepps Jeg leste at de skriver ut fra en printer, som nødvendigvis ikke trenger å være dårlig, men er som sagt spent på hvilket papir de bruker Sendte inn en høyoppløselig PDF, ja. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Synes det ble ganske bra For de som har peiling ser en jo at det er printet. Fargene var noe grautete og gjengrodd i mørke områder. Ikke verst til 83.50, kommer definitivt til å gjøre noe slikt igjen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tror jeg må gjøre ett forsøk. Har tidlgiere brukt fotobok fra japanphoto og er strålende fornøyd, men man har ikke den designfriheten der. Får puste støv av gode gamle Pagemakerpensumet mitt og teste. Eller sette meg inn i Quark. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eller sette meg inn i Quark. 7427604[/snapback] Det er iallefall ikke noe problem, Quark er lett som en plett, bare spør om du lurer på noe Lenke til kommentar
Flums Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Quark er satans dyrt er det ikke? Mener å huske det Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ca. 10.000 for den nyeste. Lenke til kommentar
amaril Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva med og prøve InDesign det er lettere og forstå når man har brukt program fra Adobe. Mvh Prod Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så at FotoKnudsen sin fotobok var best i test - men aner ikke hvordan de er i forhold til pris. Bladde i et par stykker i en FK-butikk - de så meget bra ut. mvh kjetilfb 7363756[/snapback] Jeg har bestilt et par bøker som vi har gitt i gave, både vi og mottaker ble strålende fornøyd med resultatet!! Programmet du må bruke har sine svake sider, men du har veldig mange muligheter, og resultatet blir nesten like bra som en proff fotobok! Koster litt, men vel verdt prisen synes vi. Flott å kunne bruke egne fotos som bakgrunn, det ble ganske tøft. Veldig bra gavetips!! Vi tenkte å lage en samlebok pr. år med de beste bildene våre også. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Quark er satans dyrt er det ikke? Mener å huske det 7427732[/snapback] noen her som har prøvd Scribus? Det er fri og åpen programvare (og gratis ), ser lovende ut http://www.scribus.net/ Endret 6. desember 2006 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå