Gå til innhold

Wordpress - Redigere kommentarer.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har satt opp noen wordpress installasjoner nå og begynner å bli nokså kjent, men jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg redigerer enkelte ting fra Engelsk til Norsk. I dette tilfellet vil jeg helst at jeg får setningen vist på bildet til å forsvinne helt, eller skrive den om på Norsk. Satser på at det er en small sak, og at noen kan hjelpe meg :)

Edit: Dette er altså teksten som kommer under innlegg på forsiden, (posts).

Mvh Stikk-kont@kten

post-44194-1164275099_thumb.jpg

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har satt opp noen wordpress installasjoner nå og begynner å bli nokså kjent, men jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg redigerer enkelte ting fra Engelsk til Norsk.  I dette tilfellet vil jeg helst at jeg får setningen vist på bildet til å forsvinne helt, eller skrive den om på Norsk.  Satser på at det er en small sak, og at noen kan hjelpe meg :)

Edit: Dette er altså teksten som kommer under innlegg på forsiden, (posts).

Mvh Stikk-kont@kten

7342058[/snapback]

Tipper det er en templatetag du kan fjerne i temaet ditt.. Sjekk templaten til den siden som viser det du vil ha vekk og det skal normalt sett iallefall si seg selv hvordan du fjerner det.

Lenke til kommentar

Dette er ting som er hardkodet i en php-fil ja.

Sitat fra tråden du "hijacket" litt i går :)

Du må nok inn i tema-filene og gjøre manuelle endringer. Verken No.mo eller det oversatte temaet er vel 100% som du sier...

Filer du typisk trenger å oversette manuelt; archives.php, searchform.php, comments.php, search.php, 404.php, archive.php, index.php, sidebar.php, page.php, single.php - stort sett alle standardfilene under Presentasjon -> Temaredigering.

7341704[/snapback]

Dersom du ikke har norsk versjon finner du filene under /wp-content/themes/[navnet på temaet ditt]/
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...