dimiles Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Som en glad filmkjøper legger jeg merke til at ordentlig gode filmer venter jeg med å kjøpe til jeg finner en utgave jeg virkelig liker. Veldig forskjell på det å kjøpe-med-en-film-fra-Rema-for-å-se-på-kvelden og det å finne en god utgave av en film du tidligere kun har sett nedlastet / hos en kompis. Finnes det flere i klubben? Vil dere helst ha gode (og pene!) utgaver av favorittfilmene? Og hvor kjøper dere de evt? Regner meg kanskje som litt sær, men er endel av eierfølelsen å ha et pent og ordentlig cover til de virkelig storfilmene. Denne blir nok mitt neste kjøp. Makan til gjennomført cover på gjennomført film. dimiles Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tror kanskje det er dennetråden du skal ha. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Njaaaa..den der retter seg mer mot de store tøffe limited editionpakkene. Denne tråden er for fine coverdesign på ulike versjoner av ulike filmer. Slenger inn ett jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Vel vel, den forrige tråden døde tydeligvis ut og handlet om noe litt annet.. ^^ Edit: The Shawshank Redemption. Har fortsatt ikke sett noen breath-taking utgaver av denne filmen, men denne var jo ikke så verst. Edit: Fant en ny utgave av Boondock Saints. Han fyren her er en smule interessert kan man si. Føler forsåvidt at coveret også her var litt fetere enn det i første post. LINK Endret 23. november 2006 av dimiles Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 http://stores.ebay.com/CHAMPAGNE-DVD-CASES Lurer på om jeg skal kjøpe meg noe der, spesielt denne. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 http://stores.ebay.com/CHAMPAGNE-DVD-CASES Lurer på om jeg skal kjøpe meg noe der, spesielt denne. 7341325[/snapback] Oi oi, stilig Kanskje jeg bestiller meg noe derfra ja Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Veldig stilig, ja. Så kommer spørsmålet opp om man gidder å bruke 250 spenn på et dvdcover når ikke selve filmen følger med en gang. Men uten tvil! Kjempetøffe! Edit: OMG. Denne blir et must-have cover. Endret 23. november 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Vurderer sterkt å kjøpe meg denne. Den er Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Reservoir Dogs (15th Anniversary Edition) må jo nevnes her. Den havner nok på ønskelist i år. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Edit: Fant en ny utgave av Boondock Saints. Han fyren her er en smule interessert kan man si. Føler forsåvidt at coveret også her var litt fetere enn det i første post. LINK 7341240[/snapback] Den utgaven av Boondock har en kompis. Du får kjøpt den hos CDON. "En smule interessert"? Disser du folk som har filmer stående sånn? Jeg har Donnie Darko (tin-box) stående sånn! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Jeg kan jo like så godt poste den utgaven jeg har av DD da: På dette coveret har du bare alt. Du har himmelen, som har en god del å si i filmen (himmel, tid, rom, osv). Du har Frank, kaninen, og inni omrisset av han er alle hovedkarakterene i filmen. Selvsagt har du jo logoen også. Det står 28.06.42.12 der, som også er viktig i filmen. EDIT2: Noen flere spesialiteter fra samlingen min: Evil Dead 1 & 2: Disse to elsker jeg simpelthen. Tar dem opp nå og da for å studere sidene, og nyte den deilige bensin-lukta som oser opp hver gang jeg åpner dem. Tin-Tin tin-boksen: Hva kan jeg si? It's Tin Tin in a tin! LOTR-trilogien: Disse har vel alle sett. Likevel, nydelige utgaver. EDIT3: Dimiles, personlig synes jeg nå den europeiske versjonen av Die Hard boksen er mye tøffere. Bare synd at 3'ern er så kraftig sensurert. Endret 24. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vel vel, den forrige tråden døde tydeligvis ut og handlet om noe litt annet.. ^^ Edit: The Shawshank Redemption. Har fortsatt ikke sett noen breath-taking utgaver av denne filmen, men denne var jo ikke så verst. Du har denne da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Var ikke den relativt lik den jeg linket til begynnelsen av tråden, m@ggii? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Slo på stortromma og kjøpte ikke mindre enn 3 bokser på eBay! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 CurSe: Kom med litt tilbakemeldinger på den Die Hard-boksen når du får den, da. Er interessert sjæl vett! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 denne er jo litt tøff da.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 http://www.criterionco.com/asp/boxed_set.asp?id=185 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 denne er jo litt tøff da.. 7457785[/snapback] Haha. Det er det tøffeste jeg har sett. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 En av grunnene til at jeg ikke kjøper så mange DVD'er er nettopp at coverene er så grusomt kjedelige. I tillegg så er nesten alle collectors og special editions på norsk også i vanlig cover, mens amerikanerne for lekre covere i metall og lær. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 denne er jo litt tøff da.. 7457785[/snapback] Haha. Det er det tøffeste jeg har sett. 7458681[/snapback] Jeg så den først på free record shop men du får kjøpt den på cdon.com også..det er der jeg hentet bildet fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 En av grunnene til at jeg ikke kjøper så mange DVD'er er nettopp at coverene er så grusomt kjedelige. I tillegg så er nesten alle collectors og special editions på norsk også i vanlig cover, mens amerikanerne for lekre covere i metall og lær. 7459270[/snapback] Jeg misunner nesten franskemennene mer. Da jeg var i frankrike for noen måneder siden fant jeg massevis utrolig lekre utgaver av asiatiske filmer, dessverre var de bare tekstet til fransk Et annet festelig cover er coveret til første sesong av Wonder Showzen. Se dette klippet så skjønner du hva jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=vVFyf0YaOhY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå