Cheshire Cat Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Gjorde ferdig et skoleprosjekt (film) for litt over en uke siden. Den heter Warm Prey. Siden jeg tviler på at dere vil downloade 4gb for 5min så gir jeg dere en crappy utgave på 80mb. CLICKY Jeg vet jeg har et par kontinuarlitetsfeil (heter det det) og slutten ble lagd i siste liten, hvor min skuespiller var utrolig lei. La nettopp merke til at brightness på den komprimerte utgaven var helt fucka Oo Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Så kult, laster ned nå. ; ) Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Første scene der hovedpersonen gikk inn i skolen var jævlig rå. Musikken passet perfekt mener jeg i hvert fall. Man får en god "urban" følelse av at vedkommende er på et urbant sted. Hele bildet blir dipped to black og tittelen toner frem. "Warm Prey"-logoen ødela starten på filmen for meg, siden den var litt for lang. Imponerende "flashing effects" i slutten av filmen, genialt utgangspunkt og hun jenten var forresten litt pen. Savner litt tydeligere skuespillutrykk fra hovedpersonen. Med det mener jeg spesiellt scenen der hovedpersonen går ut i korridoren og ser den litt forskrudde jenta. Skuespilleren prøver vel å få frem et "Jaha..? øhh.. jeg går vidre" uten at det kommer godt nok frem. Siden dette er en kortfilm, bør den da ikke være enda kortere? Denne videoen blir perfekt om du klipper den kortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå