Gå til innhold

Ønske om et "fortellinger og dikt" forum

Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

27 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

• Ja.
      11
    • Ja, men ser ikke behov for en egen kategori.
      1
    • Nei, men en slik kategori kan gjerne opprettes.
      8
    • Nei og jeg vil ikke at en slik kategori skal opprettes.
      6
    • Vet ikke/ingen formening.
      1

Anbefalte innlegg

Det hender av og til at jeg har skrevet en stil på skolen, en fortelling eller et dikt som jeg vil dele med andre og kanskje få respons på. Hadde det vært en mulighet for et forum hvor man kunne legge ut fortellinger, dikt, (muligens selvskrivde sangtekster) historier mm.

Går utifra at det ikke bare er meg som ønsker dette.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

For å ta et noe dårlig eksempel: Skal for eksempel en 38 år gammel diktskriver, forfatter, journalist osv poste sine tekster for å få kritikk på dem i en skolekategori? Du må innrømme at det blir litt feil? Skal man da gå til eksempelvis "Annet"?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Ja, dette er kanskje en 'liten' bump, men jeg synes absolutt det burde vært muligheter for å legge ut egenskrevne dikt, og kanskje også annen selvskreven litteratur, selv om jeg kanskje synes skolestiler gjør seg under skole- og leksehjelp.

Lenke til kommentar
Ja, dette er kanskje en 'liten' bump, men jeg synes absolutt det burde vært muligheter for å legge ut egenskrevne dikt, og kanskje også annen selvskreven litteratur, selv om jeg kanskje synes skolestiler gjør seg under skole- og leksehjelp.

9099524[/snapback]

Selv har jeg benyttet meg av OT-Baren til akkurat dette. Men får sette opp standardpollen vår angående dette :)

Lenke til kommentar
For å ta et noe dårlig eksempel: Skal for eksempel en 38 år gammel diktskriver, forfatter, journalist osv poste sine tekster for å få kritikk på dem i en skolekategori? Du må innrømme at det blir litt feil? Skal man da gå til eksempelvis "Annet"?

Ja. Det er jo en grunn til at Annet kategorien finnes. Hvis vi har en kategori til absolutt alt så trenger vi ikke en Annet kategori.

Støtter dette forslaget til en viss grad. I den forstand at jeg ikke blir å poste der, men lese.

Lenke til kommentar

Stemmer for å legge en underkategori under Kultur. Kanskje som et underforum til "Annen kultur" i likhet med "Visuell kreativitet".

Om det blir en slik kategori så skal man ikke se bort fra at jeg graver litt i arkivene og poster noen småting. Kanskje blir jeg endog inspirert til å skrive noe nytt.

Jeg ville personlig ikke postet det i OT-baren, det er ikke "min" kategori hverken aldersmessig eller emnemessig. Og ja, det er bare jeg som er en gammel grinebiter og ikke skjønner moroa. Men det er mitt privilegium... ;)

Jeg ser personlig etterhvert liten nytte av "Annet". Den var mer berettiget før forumet fikk kategorier for det meste. Bedre å ha "Annen XYZ" under de enkelte kategorier for å fange opp emner som er for små til en egen underkategori.

Geir :)

Lenke til kommentar
Det er jo nettopp det, at de ikke passer helt inn...

Kunne en "brukerbidrag"-kategori under Kultur kanskje være noe? :hmm:

9105620[/snapback]

Eller så kunne det opprettes underfora i Bøker og Tegneserier og anime på lik linje med Film og Musikk, hvor det er henholdsvis Videokritikk og Musikkritikk, hvor brukerne kommer med sine bidrag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...