Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Alle filmelskere har en lang liste over filmer som "alle har sett", som er "helt obligatoriske", men som vi ikke har sett selv. Jeg vet at det eksisterer en lignende tråd fra før av, men det er eldgammel og jeg har glemt alle innleggene, så her har vi en ny en. Min "list of shame" er som følger: Alle James Bond-filmene (utenom Goldeneye) (det verste er at jeg eier nesten alle) Alle Akira Kurosawa sine filmer (har en del av dem også i samlingen min) Alle Indiana Jones-filmene (eier alle, har kun sett bruddstykker) Star Wars EP. 3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) La meg se: Nå vet jeg ikke om dette blir regnet som "må se" filmer men noen er ihvertfall: -Crash -Once upon a time in America -Leones spaghettiwestern trilogi -It -The Thing Sett heller lite Kurosawa, men har da sett Seven Samurai Har alle sammen, men er av og til en del å gjøre osv :o (min unskyldning) Endret 21. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 - Pusur 1 og 2. - Istid 2. - Wallace and gromit. Ihvertfall disse. Kommer kanskje mer senere. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Psycho, greide ikke å se den. Casablanca (1942) Shichinin no samurai (1954) Citizen Kane (1941) Har liksom ikke helt sansen for disse gamle sort, hvit filmene som skal være så bra. Vet ikke helt hvorfor, men de er kjedelige. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 James Bond(kun sett de med Pierce Brosnan) Grease(aldri fått meg til å se hele filmen) The Godfather part 2 og 3(Har boksen i hylla, får aldri tid til å se dem) Raging Bull Scarface Monthy Pyton-filmene Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 A Clockwork Orange. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 The Godfather. Har alle sammen i hylla, men har ikke rikka en tomme for å se dem. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er vel de filmene jeg har i hylla mi som jeg ennå ikke har sett. Dette inkluderer: Citizen Kane (hatt i snart 2 år) Dial M for Murder (1-2 år) A Clockwork Orange (begynte å se den, men sovnet. Har stått i hylla i snart 4 år sikkert) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Må vel bli The Godfather 2 og 3 det da.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 kan ærligtalt si at jeg har sett alle filmene jeg vill / må se. Er ikke flau over å ikke ha sett noen spesiell film. Men er flau over at jeg har Catwoman på DVD :/ Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hm..er ingen filmer jeg er flau over å ikke ha sett. Merkelig spørsmålsstilling faktisk. Hva slags musikk er jeg flau over å ikke ha hørt, hvilke bøker er jeg flau over å ikke ha lest? Overfor hvem/hva skal jeg være flau? Finnes det muligens en slags meningsinstitusjon der ute som kommer med en "shame-on-you"-pekefinger? I tilfelle har jeg en aldeles utmerket finger å vise tilbake. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er så altfor mange. Tør ikke begynne å nevne en gang. Men dess flere filmer jeg ser, dess mer filmer må jeg se. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Filmer jeg ikke har fått sett enda, og skammer meg over å ikke ha sett: - Alle gudfarerfilmene - Pulp Fiction Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gudfaren 3 James Bond (med unntak av Dr. No og Golden Eye + de nyere etter den) Lenke til kommentar
trainspodder Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Star Wars. Alle filmene. Men jeg kan heller ikke si jeg har no ønske om å se dem... Gudfaren 2 og 3 har jeg enda ikke sett, selv om jeg har boksen på dvd. Ellers er det en haug av gamle klassiske filmer (før 1970) som jeg ikke har sett. Gamle filmer appelerer ikke så voldsomt til meg, selv om det finnes noen unntak. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 - Star Wars Filmene - Casablanca - Indiana Jones indeed.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hmm... ikke så mange, egentlig. Tror Citizen Kane må være en av dem. Men jeg har skaffet meg RKO 281 (filmen om Citizen Kane), så jeg er jo litt på vei. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg er ikke flau over å ikke ha sett filmer jeg ikke har sett ennå. Nærmeste jeg kommer et svar må være at jeg er flau over å ikke ha sett filmer på pensum i Filmvitenskap. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 The godfather triologi Gladiatoren Tror siste skal rettes opp i jula. Få med en kamerat som elsker filmen til å se den igjen hos han, siden han har så bra lyd. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ringenes Herre 3. Neida, herregud. Fra spøk til revolver: Lolita. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå