Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!?

 

Noen som har interesse av å spille GeoW online en kveld?

Jeg og om gjerne flere kommer til å hoste en Player Match i kveld hvis folk er gira!

 

Denne tråden har tatt helt av og interessen er helt enorm for onlinespilling med gutta her på bruket.

Følg med jevnlig på siste siden i tråden, for matcher blir annonsert her hele tiden.

 

Om du er ung og dum, eller gammel og grå. Har du aldri tatt i en xbox kontroller, eller det er 2 gangen du spiller online så er du hjertelig velkommen til å spille la med oss!

 

Har du selv lyst å hoste en match bruk gjerne "malen" som vist under. Er ingen sak å hoste ett game. Det kan alle gjør (forutsetter at du har bedre en ISDN linje :p )

 

Gamertag: LordShaft NOR

Tid: ca. 18:00

Dato: 21.11.06

 

Mvh

-Shaft-

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamertag: Dark Lord Sieg

 

Jeg er GLATT med. Blir kjempe kjekt å spille med Norske folk. Blir gjerne også litt morro om det blir problemer med forståelse av dialekt(jeg er selv Bergenser og har opplevd misfortståelser en god del ganger, både fra meg og fra andre. :p). :tease:

Endret av SiegWarheit
Lenke til kommentar

Referat: 18:00 kampen

 

Det begynte litt tregt, ble litt rot mellom privat og "open" playerMatch.

 

Men det ordnet seg etterhvert! Jeg må få takke for kjempe innsats og mye morro. Slet litt med å høre alle i lobbyen og slikt, men det løste seg med halgeskudd ingame :D er ingen tvil om at jeg ble bra lei av å bli skameid av Mr.Foxhound :tease:

 

Jeg husker selvfølgelig ikke alle nicka som folk har, men dette var kjempe gøy!

 

Selv hadde vi en brukbar sniper eller to som til tider dominerte med latterlig mye HS :ph34r:

 

Ser for meg at vi klarer å samle en bra gjeng klokka 22:00 også!

 

PS! Vil også oppfordre de fleste til å skrive inn gamertagen sin i signaturen sin her inne på forumet. Lettere for meg å spore dere opp igjen :w00t:

 

Ser dere for mer online spilling ca klokka 22:00 :love:

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...