Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) http://www.joystiq.com/2006/11/17/skate-fo...-asks-tony-who/ Endret 21. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Damn! der stryker jeg Project 8 av lista mi så lenge ja! Det her så jo veldig bra ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Makan! Har du sett så naturlige bevegelser Det der vil eg se meir av! Greitt eg spillte denne sjangeren død med THPS1 og 2, til dels 3`ern. Så var det nok. Dette kan kansje vekke lysten til live igjen Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Skate delivers the real feel of skating in a fully reactive skateboarding city, utilizing the power of the Xbox 360 and PS3 consoles for advanced new control and physics techniques to feel through every kick-flip and land every aerial. The game features professional skaters such as Danny Way and PJ Ladd. Skate's unique control scheme captures the true feel of skating -- with physics-driven animations, gamers will have a unique gaming experience every time they pick up the controller since no two tricks will ever be the same. "Our game offers a skate mecca for both skaters and gamers in search of the definitive authentic skating video game experience," said Scott Blackwood, executive producer, EA Black Box. "We're focused on capturing the actual feeling of skating with the innovative control system, the physics driven animations, the intelligent cameras working together to really deliver the closest thing to being on a board." Endret 21. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det satt no utgivelsesdato på spillet enda? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Detta så bra ut, Var jo ingen THPS etter 3-ern, da var det rett og slett ikke noe bedre etter min mening, i tillegg til at jeg begynte å gå lei spillet. Men dette kan gi THPS nytt liv igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ser ut til at de går for å være litt mer realistiske enn Tony Hawk, noe som er en fin-fin ting. Får håpe det kommer noen direct feed videoer etterverdt, i denne videoen så så grafikken ganske lik THP8 sin. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Se der ja. Endelig noen som klarer å komme seg ut av Tony-grøten. Og det så bedre ut enn jeg trodde. Dette blir spennende å følge med på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ser meget bra ut, men kjem ikkje på PS2, derfor blir det THP8. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 åh, sitter å venter på spillet nå i posten! klarer ikke å holde ut stort lenger har spilt meg lei av demoen for leenge siden nå! bestilte for ett par dager siden, så jeg trodde jeg hadde fått det nå i posten, men neei! får bare vente litt til da.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Du har bestilt SKATE? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 åh, sitter å venter på spillet nå i posten! klarer ikke å holde ut stort lenger har spilt meg lei av demoen for leenge siden nå! bestilte for ett par dager siden, så jeg trodde jeg hadde fått det nå i posten, men neei! får bare vente litt til da.. 7328254[/snapback] Du tenker på THP8, dette er noe annet Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Lurer på om det er flere i tråden som gjør det samme... Detta så bra ut, Var jo ingen THPS etter 3-ern, da var det rett og slett ikke noe bedre etter min mening, i tillegg til at jeg begynte å gå lei spillet. Men dette kan gi THPS nytt liv igjen Ser nemlig ikke helt hvordan SKATE skal gi THPS nytt liv... Lenke til kommentar
hmz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 oj...sorry er THP8 jeg tenker på .. syns bare det lignet litt på THP8 - men uansett..når kommer det i butikkene? så digg ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 oj...sorry er THP8 jeg tenker på .. syns bare det lignet litt på THP8 Ser jo mye mere naturlig ut her da, med bevegelsesflyt osv. Håper dette kommer seg inn i spillet. Når i 2007 kommer det ca? Er det sagt! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det satt no utgivelsesdato på spillet enda? 7327233[/snapback] Spillet skal være i butikkene nå det. En kamerat har allerede kjøpt det i alle fall. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Spillet skal være i butikkene nå det. En kamerat har allerede kjøpt det i alle fall. 7328436[/snapback] Hvor vanskelig kan det være for folk å lese topic, egentlig? Dette har ikke noe med Tony Hawk å gjøre... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Er det satt no utgivelsesdato på spillet enda? 7327233[/snapback] Spillet skal være i butikkene nå det. En kamerat har allerede kjøpt det i alle fall. 7328436[/snapback] Og bilde som avatar "kremt" SKATE er et eget spill som ikke har NOE med Tony hawk serien og gjøre... Spillet ser meget bra ut! Alle bevegelsene og triksingen så jo fantastis ut. Frameraten ser også veldig bra ut! Endret 21. november 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eg likte korleis det såg så naturtro ut. Veldig 'fluid' gjennom heile video snutten. Har ikkje spelt skatespel sidan THPS2 (som var kjekt som berre det) - men SKATE ser litt artig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå