jammi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei! Noen som vet om et godt gratisprogram for vannmerking av bilder? ^^ Tusen takk på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Om det er nok med ein valfri tekst, kan du gjere det med Irfanview, slik eg har skildra her. Berre erstatt datoen med den teksten du ynskjer. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Takk, icanus. Noen der man kan få et merke som er "gjennomsiktig"? Altså som ser ut som det er en slags bulk i bildet.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 *hengesegpå* Trenger et jeg og Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kom på at dette hadde vore oppe tidlegare ein gong, og at eg der hadde søkt meg fram hit: http://graphicssoft.about.com/od/batchwatermarking/ Har ikkje prøvd nokon av dei som er nemnt der, men kan hende det er eit som er brukbart. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Takk! Det heter altså "Batch Watermark", en sånn "bulk" i bildet? Skal lete litt på siden du la ut.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Batch (batch processing, på godt norsk engelsk) er til dømes det å gjere den same handlinga på mange ting etterkvarandre, automatisk, ikkje nødvendigvis berre når det gjeld vannmerking. Watermark = vannmerke. Nokon av programma kunne iallfall leggje delvis gjennomsiktige bilete (vannmerket) oppå mange andre bilete i ein operasjon. Om det vert akkukrat ein slik bulk du tenkjer på, er eg ikkje sikker på. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Okey.. Takk. Denne "bulken" har ikke noe spesielt navn, eller? Kunne vært fint å vite, så jeg kunne googlet det.. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 [beklager dobbelpost..] ..Det jeg tenker på som "bulken" er dette: http://www.shutterfreaks.com/Actions/Water...pleDiagonal.jpg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Eg er ærleg talt ikkje heilt sikker på kva du meiner, men eg kan ikkje tenkje meg den har noko spesielt namn. Det er nok berre eit vannmerke. Forresten, er det eit slikt som vert vist her du tenkjer på? Rediger er ein fin knapp: Det var visst det ja. Endret 21. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
jammi Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Altså bare en font innenfor vannmerking? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nei, det er ikkje skrifttypen, men måten skriften/logoen er behandla på. Det er iallfall tilnærma det same som på den videoen eg linka til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå