Acrid Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jess, jäklar...har gnåla litt om dette før, veit, men dette er jo tross alt så viktig at det fortjener en egen tråd. David skal altså predikere for oss hele 3 kvelder i Norge i desember: 5. desember: John Dee, Oslo 6. desember: Folken, Stavanger 7. desember: Hulen, Bergen Oppvarmingsbandet alle 3 kveldene er Mandalsbandet the Violent Years, som er vel verdt å sjekke ut: http://www.myspace.com/theviolentyears Vi ses i Bergen. http://www.myspace.com/wovenhandmosaic Endret 21. november 2006 av Glint Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ses i Bergen ja.... æ glæd mæ. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Og jeg får se ham før dere Har ordna meg fri dagen etter, så her blir det nok en hel del bayere. Gleder meg vilt!! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Altfor lite respons her ja, kun vi tre som skal? Blir hvertfall en av de største konsert opplevelsene jeg kommer til å være med på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Woven Hand er bra nok det, men om det er så fett at jeg ønsker å dra på konsert med de veit jeg ikke. Hvor mye koster konserten. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 200 inkl avgift. Ikke vondt ment, men med den innstillinga er det vel bedre om du bruker en hundrelapp på en cd først? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tror det er bedre ja.... Noen som vet hvor mange det er plass til på hulen? og hvor lenge Woven Hand og oppvarmingsbandet(som var ganske fett) skal spille hver? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kunne gjerne tatt meg turen, hadde det ikke vært for datoene :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 200 inkl avgift. Ikke vondt ment, men med den innstillinga er det vel bedre om du bruker en hundrelapp på en cd først? 7326596[/snapback] Har endel woven hand på pcen, så jeg er relativt kjent med den. Men vi får se hva jeg gjør. 200,- var ikke stort. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Og jeg får se ham før dere 7326042[/snapback] Konsertene i Oslo og Stavanger mangler en viktig ting, nemlig meg. Ved å ganske enkelt velsigne Hulen med min tilstedeværelse hever jeg hele konserten til en religiøs opplevelse. Hvilken setlist turnerer gjengen med for tiden? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hadde jeg hatt tid og mulighet så skulle jeg fått med meg både Stavanger og Bergen Jeg konverterte en kompis inn i "Kirken av alt som er Edwards" i fjor, så jeg slipper nå å dra aleine. Satser på at det blir to fulle menn som driver med gebrokken allsang og høylytt grining. Finner ingen setlist, men fant dette på Glitterhouse sine sider : Om Mosaic The record will be promoted on a summer through Europe. 16 Horsepower fans will rejoice to hear that bass-player Pascal Humbert has rejoined his old bandleader for the tour and future recordings. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg MÅ prøve å få mast meg til en solofremføring av Black Soul Choir. Bare herr Williams med banjo... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Herr Williams? Hvor skal du egentlig? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hhahaha, HELVETE, jeg blander stadig Edwards med Williams. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg var på vekkelsesmøte i går, og kommer aldri til å sovne igjen Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Haha, var så jævlig fantastisk at jeg forsatt ikke er sikker på om det faktisk hendte. Herr Edwars er så jævlig god på scenen at det faktisk gjorde fysisk og psykisk vondt at det sikkert blir lenge til jeg ser han på en scene igjen, han gjør rett og slett musikken komplett der han sitter. Beste konserten _noensinne_. Fra midt inni første sangen sto jeg med et glis rundt munnen til det var ferdig, fantastisk! Jeg er fra nå av religiøs.... Endret 8. desember 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå