Gå til innhold

Woven Hand does Norway

Acrid

Anbefalte innlegg

Jess, jäklar...har gnåla litt om dette før, veit, men dette er jo tross alt så viktig at det fortjener en egen tråd. David skal altså predikere for oss hele 3 kvelder i Norge i desember:

5. desember: John Dee, Oslo

6. desember: Folken, Stavanger

7. desember: Hulen, Bergen

Oppvarmingsbandet alle 3 kveldene er Mandalsbandet the Violent Years, som er vel verdt å sjekke ut: http://www.myspace.com/theviolentyears

Vi ses i Bergen. :cool:

http://www.myspace.com/wovenhandmosaic

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg får se ham før dere :p

7326042[/snapback]

Konsertene i Oslo og Stavanger mangler en viktig ting, nemlig meg. Ved å ganske enkelt velsigne Hulen med min tilstedeværelse hever jeg hele konserten til en religiøs opplevelse.

Hvilken setlist turnerer gjengen med for tiden?

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt tid og mulighet så skulle jeg fått med meg både Stavanger og Bergen :ph34r:

Jeg konverterte en kompis inn i "Kirken av alt som er Edwards" i fjor, så jeg slipper nå å dra aleine.

Satser på at det blir to fulle menn som driver med gebrokken allsang og høylytt grining.

Finner ingen setlist, men fant dette på Glitterhouse sine sider :

Om Mosaic

The record will be promoted on a summer through Europe. 16 Horsepower fans will rejoice to hear that bass-player Pascal Humbert has rejoined his old bandleader for the tour and future recordings.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, var så jævlig fantastisk at jeg forsatt ikke er sikker på om det faktisk hendte. Herr Edwars er så jævlig god på scenen at det faktisk gjorde fysisk og psykisk vondt at det sikkert blir lenge til jeg ser han på en scene igjen, han gjør rett og slett musikken komplett der han sitter. Beste konserten _noensinne_. Fra midt inni første sangen sto jeg med et glis rundt munnen til det var ferdig, fantastisk!

Jeg er fra nå av religiøs....

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...