MadOx Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg skal levere inn et herbarium, hvor det skal være minimum 50, og maksimum 60 planter. Nå er det sånn at jeg bare har 30, og samlingen skal leveres veldig snart. Vet noen om steder hvor jeg kan kjøpe et herbarium på nettet? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg skal levere inn et herbarium, hvor det skal være minimum 50, og maksimum 60 planter. Nå er det sånn at jeg bare har 30, og samlingen skal leveres veldig snart. Vet noen om steder hvor jeg kan kjøpe et herbarium på nettet? 7315227[/snapback] Sikker på at du ikke får det godkjent med bare 30 planter? 3BiO su har? Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Jeg sa at minimum er 50. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Stikk i en blomsterbutikk og hør om du kan få bomme noen blader? Utover det har jeg ikke noen hjelp. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg vil tro at det er veldig vanskelig å få fatt i et herbarium over nettet på kort varsel. Det er jo ikke noen vanlig ting å selge... Selvfølgelig ligger det sikkert noen ute på eBay, kanskje finn.no, men sannsynligheten for at de rekker frem til deg før minst 2 dager er vel liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå