Simkin Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) kom over denne video encoderen på internett.. denne konverterer videoer til mobil i meget god kvalitet(også andre filtyper, psp, ipod bl.a) du kan velge kvalitet og masse annet selv.. dette her var et skikkelig bra program, like bra, om ikke bedre enn WinAvi.. og det beste: Det er gratis!! http://www.erightsoft.net/S6Kg1.html siden ser noe jalla og rotete ut, men ikke bry deg om det.. gå nederst, der står det download er klar over att dette programmet er blitt nevnt i en tråd eller to, så dere trenger ikke opplyse om det. et lite skjermbilde Endret 18. november 2006 av Simkin Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) det så bra ut det derre programmet, må prøves edit: glemte bilde Endret 4. desember 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det programmet så veldig bra ut. Er litt små irritert på Winavi da det konstant kommer feilmeldinger.... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har brukt dette prgrammet en del jeg å, og er veldig fornøyd med det Sempron Lenke til kommentar
frixy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 jeg får feilmeldinger hele tiden Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm, hvordan brukes dette, legger til en 3gp eller avi, og andre filer der nede på der det står drop a valid file og velger output file for filen og trykker encode og får bare invalid på alt jeg prøver... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Dette programmet var seriøst GENIALT! Mekker videoer til k750i med bra bilde/lyd og null sync-problemer! Legger ved et bilde av innstillingene jeg bruker: Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har brukt dette prog en stund. Og annbefaler det. Husker ikke hvor jeg fant det (altså ikke fra dette forumet)... Men har det nå... Lenke til kommentar
Daniel^ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Noen som har noen basic greie instillinger til k800? Har ærlig talt litt noia for å fucke opp noe Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 det så bra ut det derre programmet, må prøves edit: glemte bilde 7311353[/snapback] hva heter dette tvguide-programmet.. i like Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 det så bra ut det derre programmet, må prøves edit: glemte bilde 7311353[/snapback] hva heter dette tvguide-programmet.. i like 7589858[/snapback] prøvde å skrive det et annet sted litt lenger oppe, men darkness hadde vist redigert det vekk .. uhu... men det heter samurize, tror det står noe om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595529 Lenke til kommentar
ColeyMoley Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ny link til Super: http://www.erightsoft.com/SUPER.html Ser ut som den første er ødelagt.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Når jeg skal til å konvertere filen får jeg bare opp feilmeldingen "28.11.2006 is not a valid date" ? Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Her er et annet gratis alternativ jeg har gode erfaringer med. Det fungerer spesielt godt på UIQ 3 telefoner. http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=136929 Husk at det fremdeles er på alfa-stadiet, selv om det virker veldig stabilt. Jeg har ikke hatt et eneste kræsj. Foreløpig har utvikleren fokusert på kvalitet og stabilitet. Hastighet kommer i andre rekke. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Når jeg skal til å konvertere filen får jeg bare opp feilmeldingen "28.11.2006 is not a valid date" ? 7647770[/snapback] I USA så går datosystemet slikt: Månde.Dato.År.. Norge: Dato.Månde.År Seff er det ikke 28 månder i et år. Sikkert på Jupiter eller noe (husker ikke omløpstiden) :!: Men den er da 1 Jupiter år da. Forskerne/gudan vet omløpstiden i jordiske år.. :!: ... Prøv og fjerne datoen eller endre den. Jupiter har ei omløpstid på 1 jupiter år, det tilsvarer 11,87 jordiske år. Det skulle bli 142,44 månda... Wiki Jupiter.... På Nynorsk for tilfredstillelse av Vestlanske nynorsk sjeler.. Eller de dærre i Oslo.. Eller de som skrive på dialekt... Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Her er et annet gratis alternativ jeg har gode erfaringer med. Det fungerer spesielt godt på UIQ 3 telefoner. http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=136929 Husk at det fremdeles er på alfa-stadiet, selv om det virker veldig stabilt. Jeg har ikke hatt et eneste kræsj. Foreløpig har utvikleren fokusert på kvalitet og stabilitet. Hastighet kommer i andre rekke. 7656522[/snapback] Ikke mange ungdommer som har en UIQ 3 telefon som hovedsakelig er til slike "bissnis" folk/bransjer som har mye penger i lomma... Men dette programmet du linker til kan ikke kalles "Alternativ" siden konverter programmet SUPER ikke kan kjøres på mobiler... Edit: Wooopsan. Dette var visst et program til PC ikke mobil som jeg trodde.. Ellers da kan jo alle mobiler bruke dette programmet, spesielt S60 mobiler som kjører et program som SmartMovie..., men om dette programmet du linker til gjør noe spess med fila vites ikke av meg... Endret 9. januar 2007 av narutofan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå