Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte onanerer du? (Gjelder jenter og)


Gjest KIM pedersen

Hvor ofte onanerer du? (ca)  

1 436 stemmer

  1. 1. Hvor ofte onanerer du? (ca)

    • Mer enn et par ganger per dag
      66
    • Et par ganger per dag
      195
    • Hver dag
      395
    • Annenhver dag
      247
    • Et par ganger i uka
      312
    • En gang i uka
      41
    • Et par ganger i måneden
      35
    • En gang i måneden
      9
    • Sjeldnere
      11
    • Aldri
      20
    • Hva er onani?
      16
    • Det avhenger av ulike faktorerer og varierer veldig
      88


Anbefalte innlegg

Gjest KIM pedersen

Hei!

 

Hvor ofte onanerer du?

 

Jeg holder ikke følge, jeg bare gjør det når jeg vil ;) Uansett hva slags situasjon jeg er i. Spiller jeg CS, så sier jeg BRB, er jeg på skolen, sier jeg at jeg må på do ;) Hva gjør dere? og hvor ofte? Sånn generellt sett, vil jeg si at jeg runker ca. 1-2 ganger per dag.

 

Håper på mange svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redigert: Gjesteposting er ok i denne delen av forumet så lenge det er en grunn til å bruke anonymiteten. For eksempel prat om sine onanivaner i denne tråden.

 

Retningslinjer for dette forumet

 

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

 

Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anynoymitet rundt temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjesteposting er generellt ok i denne delen av forumet så ja, det er bare å logge av og poste anonymt.

7307615[/snapback]

Nja, flere innlegg blir slettet og tråder stengt fordi de ikke oppfyller kravene til gjesteposting.

Skjønt, hvis man onanerer fem-seks ganger om dagen, ikke tør å si det under sitt eget brukernavn, men likevel føler en sterk trang til å fortelle det, kan det jo være greit med gjesteposting.

Lenke til kommentar
Nja, flere innlegg blir slettet og tråder stengt fordi de ikke oppfyller kravene til gjesteposting. Skjønt, hvis man onanerer fem-seks ganger om dagen, ikke tør å si det under sitt eget brukernavn, men likevel føler en sterk trang til å fortelle det, kan det jo være greit med gjesteposting.

7307633[/snapback]

Beklager at jeg ordla meg litt feil. Jeg tenkte på denne tråden og innlegg om sine egne onanivaner. Med andre ord, når det er en god grunn til å bruke anonymiteten, slik det står forklart i teksten:

 

> Retningslinjer for dette forumet

 

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

 

Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anynoymitet rundt temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...