Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og klemming. Klemmer du?


Gutter/Menn: Klemmer du andre gutter/menn?  

513 stemmer

  1. 1. Gutter/Menn: Klemmer du andre gutter/menn?

    • Ja, ofte
      65
    • Ja, av og til
      153
    • Ja, men sjeldent
      156
    • Nei, det har ikke skjedd, men det er ikke meg i mot
      26
    • Nei, jeg synes det er ok å slippe
      84
    • Nei, manneklemmer synes jeg er avskyelig
      28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er helt greit å klemme menn. Det skjer skjeldent, men det er hyggelig når det sjer.

 

Jeg lurer på om ikke hele denne mediasaken om Giske og Stoltenberg faktisk gjør det mer akseptert å klemme andre menn. Jeg håper det.

 

Men man klemmer vel ikke hvem som helst? Jeg merker at jeg unngår å komme i situasjoner som innbyr til klemming dersom det er en ekkel mann eller det kan bli en pinlig avvising slik som Giske fikk.

 

Redline: I følge tvilsomme annonser i dagbladet så regner menn opp til 60 år seg som "gutter". :hmm:

Lenke til kommentar

Altså, gutter klemmer ikke hverandre. De gir hverandre gangsta-klemmer, noe som ikke så veldig intimt, men intimt nok for å si "du er min venn, respekt" eller noe sånt.

 

Gutt vs jente-klemming er kinn mot kinn. Det er bare negre (de fra Afrika) som kan finne på å klemme kinn mot kinn, fordi det ligger i kulturen demses. Nordmenn er et kaldt folkeslag.

Lenke til kommentar
Altså, gutter klemmer ikke hverandre. De gir hverandre gangsta-klemmer, noe som ikke så veldig intimt, men intimt nok for å si "du er min venn, respekt" eller noe sånt.

 

Gutt vs jente-klemming er kinn mot kinn. Det er bare negre (de fra Afrika) som kan finne på å klemme kinn mot kinn, fordi det ligger i kulturen demses. Nordmenn er et kaldt folkeslag.

7307656[/snapback]

Jeg er ikke gutt, er det dét du sier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...