VikinGz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Ikke for å klage, men jeg savner programmer.no En egen side der det står om programmer er my bedre syns nå jeg i vertfall. Der tester av forsjelige programmer, programmering osv. *edit* Savner også overklokking.no Endret 9. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei, dersom du kun ønsker å se programvare-relaterte saker kan du benytte: hw.no/programvare Tester av programvare finnes her: http://www.hardware.no/tester/programvare/52.html Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Takk, men likte fortsjatt den gode gamle programmer.no.... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Takk, men likte fortsjatt den gode gamle programmer.no.... 7302330[/snapback] Er det nostalgi som er ute og går, eller er det noe vi faktisk ikke fikk med oss over da vi la om? I så fall hadde det vært kjekt å få vite det, så kan vi prøve å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Takk, men likte fortsjatt den gode gamle programmer.no.... 7302330[/snapback] Er det nostalgi som er ute og går, eller er det noe vi faktisk ikke fikk med oss over da vi la om? I så fall hadde det vært kjekt å få vite det, så kan vi prøve å gjøre noe med det. 7352302[/snapback] jeg likte det nå slik det var, for vill jeg lese programmer så gikk jeg til programmer.no, spill så til gamer.no osv... Det var liksom greit og lese om programmer uten å også måtte gå igenom en dunge med annet stuff... Vet av flere som savner sia.. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Amen! Jeg og savner programmer.no 1 Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor ikke redirecte programmer.no til hw.no/programvare? 1 Lenke til kommentar
Mow Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jeg likte det nå slik det var, for vill jeg lese programmer så gikk jeg til programmer.no, spill så til gamer.no osv...Det var liksom greit og lese om programmer uten å også måtte gå igenom en dunge med annet stuff... Vet av flere som savner sia.. 7353578[/snapback] Slenger meg på her Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Greit nok med at vi får servert programvare-nyheter via HW.no slash programvare men produktiviteten etter omleggingen rundt programmer.no/hw.no er jo en helt annen sak.. Skulle produktiviteten etter alle omleggingene ha vært som før, hadde vi hatt 2 nye, hele, forsider om dagen da Til info: Dette ble nevnt av samtlige under intervjuen vedrørende driften av hw.no i høst Endret 25. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Vi kunne jo hatt en avstemming for å få siden tilbake som ukens poll og sett resultate Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg lar signatur linje 2 snakke for seg selv: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg støtter dere fullt ut. Vi bør ha et klasseskille mellom Hardware og Programmer gjengen. Jeg finner det kjedelig å lese atter en gang om Stoolmann eller hva en han het. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Savner overklokking.no jeg! Var så mye bedre å lese om artikler og guider kun spesifisert for klokking der.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg savner også programmer.no Jeg fikk liksom en vond følelse når den plutselig ble borte, og ønsker den mer enn gjerne velkommen tilbake ! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg ser på Hardware.no som Sovietunionen. Alt er så mye bedre nå som vi er samlet! Edit - samlet ikke savnet. Endret 7. desember 2006 av Tabero Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Savner også overklokking.no og programmer.no Det var mye bedre da. Jeg ser på Hardware.no som Sovietunionen. Alt er så mye bedre nå som vi er samlet! Hehe... enig, men dem bare trur det blir bedre selv om det er ille akkurat som sovjet Endret 7. desember 2006 av Dennis87 Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) hender fortsatt at jeg glemmer meg litt å skriver www.overklokking.no i adresselinja..var en vanesak før.. nå finner jeg ikke stort om overklokking på hw.no lenger..mest på forumet og det er ikke like morro som en skikkelig artikkel for eks Endret 7. desember 2006 av b0rre Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hiver meg på, savner programmer.no Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Gud som jeg savner Programmer.no! Var alltid der inne å leste om programvare, men nå er det ikke mulig lenger på samme måte. Føler ikke at produktiviteten er den samme lenger heler.. EDIT: Feil adresse Endret 7. desember 2006 av sk1rty Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 sk1rty: Var du virkelig så mye på siden, når du ikke en gang husker riktig navn/domene? Uansett, er enig - jeg savner programmer.no. Om jeg ser noen holdbare argumenter for å endre på dagens situasjon er en annen sak. Kanskje dette med produktiviteten, eller at programmer rett og slett fortjener sin egen side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå