Gå til innhold

Kommende XBOX 360 exclusives


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

post-47022-1163701785_thumb.jpg

 

Alan Wake

 

De fleste kjenner nok Finske Remedy fra Max Payne og Death Rally, mens andre ble kjent med dem igjennom benchmarking-program, og enkelte husker nok noen av de ansatte fra tiden i demoscene-miljøet, mer spesifikt, gruppen Future Crew. Men vi skal nok alle bli godt kjent med dem nå, gjennom Alan Wake. En psykologisk actionthriller styrt i tredjeperson.

 

Alan Wake er en forfatter, suksessfull sådan. Men han er en plaget mann, hans forlovede forsvinner, og hans rare drømmer som var inspirasjonskilde for hans første bok er forsvunnet sammen med søvnen. Han klarer rett og slett ikke å sove mer. Han bestemmer seg for å dra bort, og destinasjonen er småstedet Bright Falls - hvor han oppsøker en søvnklinikk.

 

"The game promises to have photo-realistic graphic qualities, realistic pixel shading, and dynamic shadows that change according to the position of the sun. To avoid lags and hangs, the game will benefit from a high end PC and the Xbox 360."

 

"Like Max Payne before it, the title Alan Wake has a double meaning. Combining the main character's first initial with his last name forms "A.Wake," or "Awake"."

 

Remedy Entertainment har sagt at spillet vil ta sted i en fri og åpen verden, ingen brett, og ingen lasting underveis.

 

Utvikler: Remedy Entertainment

Foreløpig utgivelsesdato: TBA.

 

post-47022-1163740376_thumb.jpg

 

 

Bioshock

 

Ringer Irrational Games noen bjeller? Nei? Hva med Looking Glass Studios? Ken Levine, sammen med Jonathan Chey og Robert Fermier, alle fra Looking Glass, grunnla Irrational Games i 1997. I 1999 ga de ut System Shock 2. Hoveddesigneren bak spillet var Ken Levine, som også er hoveddesigneren bak Bioshock. Dette spillet er å regne for en slags spirituell etterfølger til SS2, med flere likhetstrekk.

 

Bioshock tar sted i en fordums utopisk undervannsverden, hvor vannet var så viktig for atmosfæren at utviklerne valgte å ha en fulltidsansatt bare for vann og vanneffekter... For å virkelig skape en trykkende stemning hvor du føler at vannet - havet - er nærmest en fiende. Sammen med den ellers spesielle atmosfæren i spillet vil det føles klamt og presset, de sære skapningene her gjør antakeligvis ikke opplevelsen noe hyggeligere stemt.

 

Spilleren vil få tilgang til oppgraderinger i form av "Plasmids", for å modifisere seg selv, eller sine våpen.

 

Utviklerne har nevnt utopisk og dystopisk litteratur som inspirasjonskilde. Ken Levine nevner spesielt Logan's Run, en roman om et futuristisk og dystopisk samfunn hvor balansen mellom populasjonsen og konsumeringen av ressurser er styrt og opprettholdt ved enkelt nok å drepe alle som når en viss alder, og sådan unngår de problemene ved overbefolkning, som var en økende bekymring.

 

Spillet kjører på Unreal Engine 3.

 

Utvikler: Irrational Games

Foreløpig utgivelsesdato: TBA.

 

post-47022-1163707202_thumb.jpg

 

 

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

 

Det er igjen dags for en ny og brutal konflikt mellom Global Defense Initiative og Brotherhood of Nod.

 

Ikke bli alarmert over at det er EA som er utviklere her, spillet utvikles nemlig av det samme teamet som stå for Battle for Middle-Earth 2 til 360, og selv om det var EA, må vi vel kunne innrømme at det var et bra spill, som viste at sanntidsstrategisjangeren også fungerer på konsoll. Jeg har ihvertfall troen på at de kan få til dette. Det er på tide med et nytt og bra C&C-spill.

 

Spillets historie

 

Året er 2047 og Tiberium-infeksjonen har begynt å nå kritiske høyder, Jordens økosystem ødelegges i et alarmerende høyt tempo og GDI deler Jorden inn i tre geografiske soner - basert på nivået av Tiberium-infeksjon i området - 30% av verdens overflate har blitt markert som røde soner, som har hatt den største forurensningen og kan ikke lenger støtte menneskelig eller andre karbonbaserte livsformer. 50% er markert som gule soner, regioner som har faretruende høy kontaminasjon, men fremdeles inneholder mesteparten av jordens befolkning. De resterende 20% av Jordens overflate praktisk talt frie for forurensning. Dette er de blå sonene, og de er sett på som et siste tilfluktssted og håp for en døende sivilisasjon. De er under beskyttelse av Global Defense Initiative.

 

I Mars 2047 avfyrer Brotherhood of Nod nukleære missiler mot GDI's kommandostasjon Philadelphia - som går i bane rundt Jorda - GDI's kommandostruktur og hovedpunkt er brutt i èn enkelt, men svært ødeleggende handling. Brotherhood of Nod har siden slutten av den andre Tiberiumkrigen bygd opp sin innflytelse og sitt militære potensial til en virkelig supermakt, og er nå støttet av det meste av verdens befolkning, gjennom medisinsk hjelp, håndhevelse av stabilitet, og hatpropaganda mot GDI og deres blå soner. GDI's regionale feltkommandanter tar styringen og begynner å samle deres demoraliserte tropper, i håp om å vinne nok en kamp over Nod.

 

Enheter og GDI/Nod-info

 

 

Global Defense Initiative

 

The Global Defense Initiative's internal structure and organization is quite similar to a supranational and large-scale integration of all of the world's major modern day conventional armies into a single globalized military force. GDI is capable of instantly deploying vast quantities of well-trained and well-equipped soldiers backed by powerful ground, air and naval assets to any point on the globe, and this in ways that are considerably more organized, advanced, as well as on a much greater scale than any conventional real-life military force of today possibly could. GDI troops utilize both superior staying power and firepower (sacrificing some mobility in the process), making them typically much more powerful than Nod forces in direct open confrontations, but also more cumbersome and less flexible, the exploitation of which the Brotherhood is notoriously adept at through its combinations of futuristic guerilla warfare with uniquely advanced Tiberium-based technological prowess.

 

Infantry

 

    * GDI Rifleman Squad

    * GDI Grenadier

    * GDI Missile Squad

    * GDI Engineer

    * GDI Medic

    * GDI Zone Trooper (Heavily armed and armored infantry power suit trooper based on the refinement and advancement of both the earlier Wolverine and Jumpjet suit construction technologies. Immune to the effects of Tiberium and has short range jumpjet capability. Can be upgraded to wield infantry-sized rail gun weapons.)

    * GDI Commando

    * GDI Sniper

 

Ground Units

 

    * GDI Mobile Construction Vehicle (Deploys into a construction yard that allows the construction of buildings and thus bases.)

    * GDI Tiberium Harvester (Vehicle used to collect Tiberium in order to gain resources.)

    * GDI Pitbull (Lightly armored scouting and anti-infantry vehicle. Can be upgraded to wield mortar cannons.)

    * GDI Predator Tank (Mainstay GDI tank division vehicle. Can be upgraded to include missile launchers on a side mount which are effective against infantry and airborn units.)

    * GDI Guardian APC (Land-based troop carrier.)

    * GDI Mammoth Tank Mk III (Upgraded and modernized design of the original Mammoth Mk I tank which incorporates technology of the infamous Mammoth Mk II. Heavily armed and armored superior tank vehicle equipped with dual 150mm cannons and dual rocket pods effective against both infantry and aircraft. An onboard engineer will slowly repair up to 50% of the tank's health. Can be upgraded to be mounted with dual rail guns.)

    * GDI Juggernaut Mk III Artillery (Large bipedal mech walker armed with three howitzers for heavy long-range sieges. Unlike the earlier models these no longer need to be deployed to fire.)

    * GDI Rig (Vehicle that can deploy into a landing and repair pad to act as a forward support outpost.)

 

Aircraft

 

    * GDI Orca Gunship (Mainstay of the GDI airforces. Has onboard detection against cloaked units.)

    * GDI Firehawk Jet (Dual air-to-air fighter aircraft/bomber).

    * GDI V35 Ox Transporter

 

Naval Units (Available in single player games only.)

 

    * GDI Aircraft Carrier

    * GDI Battleship

 

Buildings

 

    * GDI Construction Yard

    * GDI Power Plant (Can each be upgraded separately with advanced turbine technology to produce 50% more energy.)

    * GDI Refinery

    * GDI Tiberium Silo (Stores Tiberium when the refinery has reached maximum capacity. If destroyed the contained Tiberium is lost as well, causing the player to lose the funds.)

    * GDI Barracks

    * GDI Watchtower (Originally a component tower with vulcan upgrade as seen in a preview screenshot in PC Gamer issue 149, but this design seems to have been replaced with a minigun tower as seen in a more recent issue of the German GameStar magazine.)

    * GDI Cannon Turret

    * GDI War Factory

    * GDI Radar Center

    * GDI Airfield

    * GDI Tech Center (Upgrade center for vehicles.)

    * GDI Arsenal (Upgrade center for infantry units.)

    * GDI Command Post

    * GDI Rocket Uplink

    * GDI Ion Cannon Uplink

 

 

Brotherhood of Nod

 

The Brotherhood of Nod is a mysterious, enigmatic and highly militant Abrahamic cult of an allegedly ancient origin, which in modern times began to show the combined characteristics of a religious movement, a multinational corporation and a nation-state, while actually being none of the three in itself. The globalized society/organization is led by a mysterious man known only as Kane, and its influence in the world at the advent of the events in which Command & Conquer 3: Tiberium Wars will take place has eventually reached nothing short of the status of an unconventional superpower. The Brotherhood of Nod represents a flexible, elusive army which thrives on the synergy between cunning low-tech guerilla warfare and elite, highly-trained forces equipped with state-of-the-art communications gear and the most advanced weapon systems available, which all are derived from the Brotherhood's uniquely adept understanding of Tiberium-based technologies. Nod's tactics are highly radical and appear more cruel than GDI's, often showing little to no regard for human life, and their fascination with Tiberium also leads them to use the highly toxic and dangerous substance offensively whenever possible. Nod forces are completely dedicated to Kane and the Brotherhood's cause, and will fight and willingly die for either.

 

Infantry

 

    * Nod Militant (Cheap cannon fodder recruited from yellow zones.)

    * Nod Fanatic (During a trailer an Orca pilot can be heard reporting that 'Nod Fanatics' are firing upon them from within an abandoned building, suggesting fanatics will be armed with rocket-propelled grenade launchers or anti-air/anti-armour missile launchers.)

    * Nod Rifle Infantry

    * Nod Militant Rocket Squad

    * Nod Shadow (Glider-equipped shock troops.)

    * Nod Black Hand Commando (Elite soldiers armed with flamethrowers. Can be changed to different types of weapons through upgrades.)

    * Nod Saboteur (Technicians similar to the ones featured in Tiberian Sun and Firestorm. Will also have a more effective weapon than its previous incarnations.)

    * Nod Avatar

 

Ground Units

 

    * Nod Tiberium Harvester (Vehicle used to collect Tiberium in order to gain resources.)

    * Nod Raider Buggy

    * Nod Attack Bike

    * Nod Scorpion Tank

    * Nod Flame Tank

    * Nod Stealth Tank

    * Nod Beam Cannon Artillery

    * Nod Avatar Warmech (Heavily armored and extremely advanced bipedal mech walker. Can forcefully 'procure' weapon systems from other units and integrate them into its own to greatly enhance its firepower. However, it can only use technology that the Nod side possesses, captured or normal. Multiple units can be produced by the Nod player.)

 

Aircraft

 

    * Nod Venom Scout Aircraft

    * Nod Vertigo Bomber (Advanced design of the earlier Nod Banshee aircraft. Has the ability to cloak.)

    * Nod VTOL Carryall (Fast troop transport.)

 

Buildings

 

    * Nod Construction Yard

    * Nod Tiberium Refinery

    * Nod Silo

    * Hand of Nod (Nod barracks.)

    * Nod Radar Center

    * Nod Airfield

    * Nod Drop Zone (Nod's counterpart to GDI's War Factory.)

    * Nod Laser Turret (Base defense; effective against vehicles)

    * Nod Obelisk of Light (Highly advanced and very powerful laser-based ground defense.)

    * Nod Operations Center (Similar to GDI's Tech Center.)

    * Nod Arsenal (Similar to GDI's Arsenal structure.)

 

There are several other Nod buildings seen in recent gameplay movies that are yet to be named and/or the purpose of which is yet to be specified. Additional details on units and structures for the two sides are to be revealed at a later time according to EA's community manager.

 

Utvikler: EA Games

Foreløpig utgivelsesdato: TBA.

 

post-47022-1163796907_thumb.jpg

 

 

Forza Motorsport 2

 

De fleste kjenner vel til forgjengeren og vet hvilke knakende gode kritikker den fikk, basert på det vi hittil har fått vite om etterfølgeren, er det ingen grunn til å tro at den blir dårligere mottatt.

 

Det er forventet at FM2 vil inneholde over 70 baner og over 300 lisensierte biler. Trailerne vi har sett har allerede avslørt en rekke biler; Nissan 350Z, Nissan Skyline GT-R, Volkswagen Golf R32, Acura NSX, Mitsubishi Lancer EVO III, Corvette C6, BMW Z4, Lamborgini Gallardo, Dodge.

 

Man regner med at det vil være en flerspillermodus hvor du kan bruke din egentilpassede bil Live, ettersom den offisielle FM2-hjemmesiden erklærer, "Take your personalized car onto Xbox Live for some intense online wheel-to-wheel racing." :p

 

Utviklerne har avslørt at i motsetning til et annet mer eller mindre høyt forventet bilspill på en konkurrerende platform, vil de la alle biler og baner de har lagd ferdig følge med spillet, du vil slippe å måtte betale per bil, eller per bane.

 

Utvikler: Microsoft

Foreløpig utgivelsesdato: Q1 2007.

 

post-47022-1163701940_thumb.jpg

 

 

Halo 3

 

Egentlig trenger jeg ikke å skrive noe mer her, hehe. Men; Halo 3, etterfølgeren til Halo 2, bla, bla, bla; dette spillet er selve flaggskipet til Xbox 360 (sammen med Gears of War, selvfølgelig), og Master Chief, han er selvfølgelig kaptein på dette skipet.

 

Microsoft viste en trailer av spillet på E3 2006, som avsluttet med setningen, ”Finish The Fight”.

 

Utvikler: Bungie

Foreløpig utgivelsesdato: TBA, men en gang i 2007.

 

post-47022-1163702006_thumb.jpg

 

 

Halo Wars

 

Ensemble Studios, best kjent for Age of Empires-serien har tatt på seg jobben med å bringe Halo-universet til strategisjangeren. Det er ikke så mange harde fakta om spillet og spillbarheten enda, men; "Bungie Studios has reported that the game is already in playable form, stating that it is "going to be awesome"." ;)

 

Det vi vet er det som har blitt avslørt gjennom concept art og pre-rendrede trailere, selvfølgelig kan ingen av elementene garanteres for at de blir med i den ferdige versjonen av spillet.

 

 

UNSC

 

    * Ships

          o UNSC CFV-88 Spirit of Fire

    * Infantry

          o UNSC Marine Corps

                + Unknown UNSC Marine Unit

          o SPARTAN-IIs

                + SPARTAN Group Omega (suspected forces stationed on the Spirit of Fire)

    * Vehicles

          o M808 Scorpion MBT (or an early variant)

          o M12 LRV Warthog

          o Unidentified Warthog variant, missing rear LAAG

          o D77-TC Pelican Dropship

          o Unidentified UNSC fighter (possibly a Skyhawk Jump Jet)

    * Weapons

          o BR55 Battle Rifle (possibly an older version, due to its enlarged carrying handle)

          o S2-AM Sniper Rifle (possibly a different version to that seen in other Halo games)

          o M90 Shotgun (possibly a different version)

          o M247 GPMG General-Purpose Machine Gun

    * Buildings

          o Unidentified Capsule (possibly barracks)

 

Covenant

 

    * Infantry

          o Covenant Elite

          o Covenant Hunter

          o Covenant Grunt

    * Vehicles

          o Banshee

          o Ghost

          o Scarab

    * Weapons

          o Energy Sword (may be able to be dual-wielded as shown in concept art

          o Plasma Rifle

 

Det er ingen spoiler her, bare brukt tag'en for å gjøre det litt ryddigere.

 

Utvikler: Ensemble Studios

Foreløpig utgivelsesdato: TBA.

 

post-47022-1163705589_thumb.jpg

 

 

Kane & Lynch: Dead Men

 

Dette er personlig min mest forventede tittel. Dead Men lover å bli en voldelig og kaotisk reise i skoene til to brutale menn, en leiesoldat (Kane) og en medisinert psykopat (Lynch).

 

Kane transporteres til et annet fengsel for henrettelse, når han blir "fridd" av Lynch, som kidnapper han. De blir tvunget til å jobbe sammen av The Seven, for å få tilbake pengene han stjelte av sin tidligere arbeidsgiver, til gjengjeld skal Kane's familie få leve, og Lynch skal få Kane's gamle jobb.

 

Danskene (IO Interactive) bør nå - i mine øyner - ha hatt nok øvning med Hitman-spillene til å kunne lage et actionfylt og spennende spill med en god historie, som overgår alt det andre de har lagd. "Radarparet" skal være lettvint og intuitivt å styre, og du vil både prøve deg på sniking og heftige skytescener. Etterhvert som spillet beveger seg framover vil man få vite mer og mer av historien, men bare i korte drag, og man vil hele tiden undre og lure. IO Interactive lover et innviklet plot.

 

Noen quotes fra Gamespot og IGN i spoiler-tag'en:

 

 

The nightclub interior was reminiscent of similar locales in Hitman: Blood Money, but with a much more crowded dance floor, and it had some superb disco lighting that pulsated in time with the music that was playing.

 

We were shown two levels today that were very much a work in progress, but impressive nonetheless. The first was a nightclub where the relationship between Kane and Lynch was made abundantly clear. As the duo entered a crowded nightclub, hundreds of dancers could be seen swaying to the music. The lighting was very dramatic with plenty of cascading light through the front window and music-synched strobes. The nightclub also showed how the crowd system from Hitman: Blood Money has been expanded. For starters, there are a lot more people on screen. But they will also act more like a crowd. People won't just step out of your way, so you'll have to shove your way through and turn sideways to snake into openings. Another cool feature is that enemies will hide in the crowd, and you can hide from them in the same way.

 

The guards went down convincingly when they were shot, but the thing that impressed us was that Kane was able to clear a path through the dance floor simply by firing shots into the air and scaring the clubbers.

 

The portion of the mission that we saw looked like it was a lot of fun to play, but more than that, it served to show off a number of Kane & Lynch: Dead Men's features that we weren't previously aware of. You don't get any kind of health bar in the game, for example, but you'll know when you're close to death because the screen starts to turn red and the third-person camera skews at an awkward angle.

 

The stage opened with the squad on the roof dressed as window washers to stay under cover. The squad then rappelled down to their targeted meeting room and broke through the windows to start a firefight. The squad immediately took cover behind pillars without being told to, as did the enemies. The stray bullets from the fight took out the corners of walls and slowly broke apart the pillars just like that famous scene from The Matrix. Similar destructible environments were promised as well, such as cars that would only work as cover for a short while before catching fire and exploding.

 

What we do know is that when you die (or have a near-death experience, at least), you'll be treated to snapshots of Kane's life flashing before his eyes, which is surely one of the most ingenious ways to tell a character's backstory that we've ever seen.

 

IO Interactive is looking to make this game one that you'll be playing for a long time. The single player experience will weigh in at around twenty hours. We were told there would be some form of online multiplayer featuring the characters you meet in the single player game, though they're being tight lipped about any details for now. Each level of the single player game can also be played either co-operatively or solo with the second player taking control of Lynch.

 

 

En samarbeidsmodus vil være inkludert, men ikke over Live, de andre detaljene for flerspiller er ikke avslørt enda.

 

Se en kort trailer her, med noe in-game footage.

 

Utvikler: IO Interactive

Foreløpig utgivelsesdato: TBA, 2007 en gang.

 

post-47022-1163709694_thumb.jpg

 

 

Lost Planet: Extreme Condition

 

Lost Planet: Extreme Condition er i utvikling hos Capcom. Produsenten er mannen bak Onimusha, Mega Man-serien, og Dead Rising - Keiji Inafune. Han har også stått bak designet på figurene i Street Fighter og har vært involvert i utviklingen av Resident Evil 2 og 4.

 

Lost Planet er et tredjeperson-actionspill og handlingen tar sted på en frossen planet; Keiji har fortalt at settingen er inspirert av John Carpenter's The Thing, og du vil både ta beina fatt og bruke mechs i rollen som Wayne. I dette meget actionfylte spillet med spektakulære eksplosjoner vil du selvfølgelig ha tilgang til en lang rekke skytevåpen - maskingeværer, hagler, rakettkastere, samt diverse slagvåpen. Det er bra du har nok å slå fra deg med, for du vil ikke bare kjempe mot mennesker, men også mot monstre. Rettere sagt "The Akrid", som er planetens innfødte…

 

Capcom har 32-spillers flerspillerdel som mål, bortsett fra samarbeidsmodus har ikke de andre forskjellige flerspillermodusene blitt bekreftet enda.

 

Utvikler: Capcom

Foreløpig utgivelsesdato: 12. januar, 2007.

 

post-47022-1163702049_thumb.jpg

 

 

Mass Effect

 

BioWare sin storsatsning til Xbox 360 er et actionrollespill som tar sted i år 2183. Du trer inn i skoene til en elitesoldat, Commander Shepard.

 

“The story revolves around an ancient alien prophecy stating that, every fifty thousand years, machines come to the galaxy to harvest all organic life, and the time of their return is approaching.”

 

Spillet vil ha et unikt dialogsystem: ”Mass Effect introduces a new system in which responses to non-player characters are displayed and can be chosen from before the non-player character has finished speaking. This allows for more fluid and natural conversations, which gives character interaction a cinematic quality.”

 

Utvikler: BioWare

Foreløpig utgivelsesdato: TBA.

 

post-47022-1163702086_thumb.jpg

 

 

Too Human

 

Too Human har en turbulent historie bak seg; originalt var spillet utviklet for PlayStation, som et 5 CD-er's action-rollespill. Det ble vist på E3 i 1999, men kort tid før spillets fullførsel annonserte Nintendo et eksklusivt samarbeid med Silicon Knights, utviklerne bak spillet, og spillet ble flyttet til Nintendo GameCube-platformen i 2000. En teaser-trailer ble vist, men spillet kom seg aldri ut i butikkhyllene og partnerskapet mellom de to firmaene ble avsluttet. Man trodde fremdeles at tittelen var i utvikling for GameCube, men disse planene har senere vist seg å ha blitt kansellert. Så, i may 2005-utgaven av EGM (Electronic Gaming Monthly) annonserte Silicon Knights et samarbeid med Microsoft om å lage en trilogi av Too Human-universet, eksklusivt for Xbox 360.

 

Too Human er et Unreal Engine 3-spill basert på nordisk mytologi, men gudene er ikke helt som vi kjenner de, de er kybernetisk-modifiserte mennesker. Du vil spille Balder, den nordiske guden av lys, andre sønn av Odin og Tor's bror.

 

En annen viktig innflytelse for spillet er boken Human, All Too Human av Friedrich Nietzsche. I en trailer for spillet kan man også se ordene "He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster."

 

Spillet er et tredjeperson-actionspill med rollespillelementer, man har et utvalg av våpen, sverd, hammere, polearms (norsk ord? takk), pistoler, rifler, laservåpen og mer, sammen med kybernetiske oppgraderinger og forskjellige typer rustninger. Spillet har også et in-game Matrix-lignende nettverk du kan koble til, eller Cyberspace.

 

Fire spillere kan spille over nett i samarbeidsmodus.

 

Utvikler: Silicon Knights

Foreløpig utgivelsesdato: TBA.

 

post-47022-1163704631_thumb.jpg

 

 

 

Tips? Hvilke spill skal legges til? Hvilken informasjon?

 

Skal rydde opp etterhvert, med hensyn til skrivefeil og sånt, og legge til mer informasjon på hvert enkelt spill, bare få opp de største og viktigste først.

 

Enkelte av spillene nevnt her kommer også til PC.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke til å ta med alle titler som er exclusive Xbox 360 og Windows, det blir rett og slett for mange, tanken var rett og slett å kun ha med Xbox 360 exclusives, men jeg kan ta med et par av de mest forventede, som Alan Wake og Bioshock.

 

EDIT: Faktisk litt usikker på Alan Wake, ToTheGame har listet den til PS3 også.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Flere konsolleksklusives: Battlestations Midway, Bullet Witch, Cry On, Frontlines: Fuel of War, Infinite Undiscovery, Kane & Lynch: Dead Men, Magna Carta 2, Mobile Ops: The One Year War, Overlord, The Precursors, Star Trek Legacy, TimeShift, Voodoo Nights.

 

EDIT: Så BTK's siste innlegg nå...

 

Alan Wake utgis av MS og er 100% sikkert Xbox360 eksklusivt.

Endret av DP Rusher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...