Osec Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei Jeg trenger en som kan lage en php kode for meg. Skal prøve å forklare åssen den skal funke Det skal være et sjema, slik som denne: All den infoen skal legges på en annen side (eks: listen over er 1.php skal andre være 2.php), og all info skal være der. Altså en slaks excel liste på nettet som skal opptateres ettersom mer info kommer inn. Noen som klarer dette? Mvh DozerMacGregor EDIT: Dette kan vel egentlig ligne på en gjestebok, bare med annen info og MYE MER oversiktlig. Håper virkelig noen kan hjelpe Endret 16. november 2006 av DozerMacGregor Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Forum > Programmering > PHP Og jada, jeg har tatt meg tid til å rapportere for deg, og. Edit: Måtte legge til et smilefjes da han var ny, stakkar. No hard feelings. Endret 16. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Osec Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Hei Unskyld feilpost, jeg trodde dette var riktig. Var veldig mange forumdeler og vanskelig å holde oversikt. Jeg liker heller ikke at folk feilposter. Sorry man Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tenker du på å bruke tables? Og vil du lagre det i en mysql database eller en flatfil. Hvis du bruker mysql database kan sortere etter navn, utført jobb osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå